בהוראת גנץ?

סתימת פיות: יעקב ברדוגו הודח מגלי צה"ל

תמונה – גלי צה"ל

‏טלטלה בתקשורת: הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו פוטר מתוכניתו היומית 'וילנסקי את ברדוגו' בגלי צה"ל.

פרשן חדשות 12 עמית סגל תקף, ‏"הדחתו של ברדוגו מהתכנית שאותה הביא לשיאי האזנה בגלצ היא יריקה בפרצוף של המאזינים, וההמשך של ההשתלטות הפוליטית על התחנה. אין צורך להסכים איתו כדי להתחלחל מהמהירות שבה תכתיבים פוליטיים הופכים למכתבי פיטורים".

שר המשפטים לשעבר אמיר אוחנה תקף, "‏אני אחד מרבים מאוד שאהבו להאזין לברדוגו. אהבתי גם להתראיין אצלו. לאור פיטוריו ועד להודעה חדשה, לא אתראיין עוד בגל"צ. מי שמעוניין להאזין לרדיו צפון קוריאה – שיבושם לו. אני קורא לחברים נוספים המוחים נגד הבולשביזם הזה להצטרף. די למנטליות העבדים. הם זקוקים לנו לא פחות משאנחנו להם."

העיתונאי יאיר שרק תקף, ‏אני לא ממעריצי ברדוגו, אבל ההדחה שלו מגל״צ פוליטית לא פחות ממינויו, ומשניהם עולה המסקנה העגומה: לסגור. צבא לא צריך רדיו, בטח לא כזה שמשרת את האינטרס של הפוליטיקאי התורן ששולט בו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.