סתימת פיות

לא רק ברדוגו: יבגני זרובינסקי וליטל שמש הודחו מגל"צ

תמונה – פייסבוק יבגני זרובינסקי

אחרי הדחת הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו מגלי צה"ל, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי חושף כי גם הוא נפסל לשדר יחד עם ליטל שמש, ככל הנראה בשל דעותיו הפוליטיות.

אמש הודיעו ראשי מפלגות האופוזיציה, נתניהו, דרעי, סמוטריץ' וגפני על החרמת תחנת הרדיו גלי צה"ל בשל הדחת הפרשן יעקב ברדוגו מהתוכנית הרדיו הפופולרית ביותר בישראל.

האזינו: ברדוגו מתפטר בשידור חי בגל"צ

הפוסט המלא

הבית של החיילים? רק של אלה שבדעה מסויימת. לפני כשמונה חודשים, ליטל שמש התקשרה אליי ושאלה אם אני רוצה להגיש איתה מידי כמה ימים בגל"צ את "ציפורי לילה". תוכנית שמשודרת מחצות עד 2 לפנות בוקר. לא איזה שוס, כן? בסטורי שלי באינסטגרם יש יותר קהל. זרמתי.

מי שלא מכיר, "ציפורי לילה" זו תוכנית של למלא שעתיים בלילה, עם מגישים מתחלפים ורק אלוהים יודע מי מאזין בשעות כאלו. שידרנו כמה תוכניות והגענו לאיזה מצב שבחורה בשם אילנה, שהיתה אמורה להיות המפיקה שלנו או משהו כזה אבל בפועל עשינו הכל לבד, שאלה אם נוכל להגיש בעוד 4 תאריכים שלא סגרנו מראש. זרמנו.
כמה ימים לאחר השאלה הזו, ליטל מודיעה לי ש"היום אין תוכנית כי יוצאים לפגרה".

הייתי קצת בשוק, שאלתי "מה זאת אומרת פגרה?" וגם נכנסתי לאתר של גל"צ וראיתי שבתוכנית הקרובה של "ציפורי לילה", יש שידור רגיל רק עם שמות אחרים בשורת המגישים. שאלתי אותה, "מה את רצינית? רק לפני יומיים שאלה אם נוכל להגיש בכמה תאריכים נוספים ופתאום פגרה?" הבנו שמשהו לא הגיוני וליטל דיברה עם אחד מבעלי התפקידים הניהוליים בתחנה. הבחור אמר לה משהו בסגנון "שמעי, זה היה פיילוט… בלה בלה בלה (זו הפעם הראשונה ששמענו את המילה פיילוט).

מילא. מי שלא רוצה אותי, שיבושם לו. בחיים לא הרמתי טלפון בשביל שיסדרו לי איזה תפקיד ב"תקשורת" ובגלל זה גם לא פרסמתי את זה עד היום. רוצים? סבבה. לא? לא. הכל טוב. לא בא לי שיגידו שאני "איזה בכיין" או "נוקם" או לא יודע מה. תוכנית רדיו בחצות, כן? שורה תחתונה, ליטל דיברה עם הבחור, שאלה אותו "מה הקטע?". והוא אמר "שמעתי עכשיו את התוכניות שלכם ואתם מדברים הרבה על פוליטיקה וזה קצת לא מתאים לקונספט של התוכנית". כאילו חשב שנשיר שם.

בואו נגיד ואם היתה בעיה כלשהי מבחינה מקצועית, היה מעיר על דברים וממשיכים הלאה. אבל לא. ליטל אמרה לו "מה? גם א' ו-ב' ו-ג' מדברים על פוליטיקיה (אותה תוכנית רק מגישים קצת יותר מהצד שמאלי). ומה הוא ענה לה בריש גלי? "כן, אבל הם לא תוקפים את הממשלה". הייתי בהלם. קיצר גם הטקסט הזה, מפדח בשבילי (מי שרוצה אותי, רוצה. לא, לא). לא משנה מה הסיבה.

אבל רואה פה כל מיני ציוצים שברדוגו "הועזב" כי הוא "וולגרי, שופר, בלה בלה". לא משהו שאני לא יכול להגיד על רוב התחנה שם, פשוט הם מהצד הנכון אז הם "עיתונאים ואובייקטיבים". סתם בגלל כל הבלאגן, היה לי חשק שתשמעו גם את זה. נ.ב. אם אמרתי משהו לא נכון בטקסט הזה, שיתבעו אותי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.