מביביתון לבנטון

יאיר נתניהו משתולל על 'ישראל היום': "שלדון מתהפך בקברו"

תמונה – אינסטגרם

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו יוצא במתקפה וקורא להחרים את עיתון 'ישראל היום', בעקבות הכותרת על הפגנת הימין ברחבת הבימה.

"‏אפילו בנוניתון לא כותבים כבר ככה. העיתון פח הזה אשכרה עבר צד על מלא. הדבר היחיד שחסר שם כרגע זה טור שבועי של בן כספית. שלדון מתהפך בקברו", תקף יאיר.

נתניהו הוסיף, "‏שיהיה להם בהצלחה עם פנייה לקהל של ה4% בציבור של תומכי בנט. אם אתם לא נמנים במקרה על חברי ה4% הללו, זה הזמן למחוק את האפליקציה של ישראל היום, להסיר עוקב או לייק מהטוויטר ופייסבוק, ולא לקחת יותר את העיתון ברכבת וכו׳.

העיתונאי בן כספית הגיב לו, "‏נשמה, שלדון התהפך עוד בחייו כששמע איך אביך מדבר על העיתון שלו בהקלטות ההן. אחרי שהמשפחה שפכה מיליארדים (בלי הגזמה) כדי לקלס, לפאר, להלל, לשבח ולברך אתכם, זרקתם אותה מתחת לגלגלי האוטובוס. איך אמרה דר' מירי אדלסון: "אי אפשר לרצות אותם אף פעם", הגיב בן כספית ועקץ: "וחוצמזה, מה קורה עם לימודי הנהיגה?"

העיתונאי ישראל כהן הגיב, ‏"שנים השמאל מכר לנו שנתניהו הוא הבוס של 'ישראל היום' ושהעיתון הזה נשלט על ידו במאה אחוז, לאחרונה מתברר שלא מיניה ולא מקצתיה, אולי עוד הנחות עבודה של השמאל לגבי נתניהו היו דימיון פורה?".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.