השורד המיועד

תוכנת הריגול הישראלית 'פגסוס' מככבת בנטפליקס

תמונה – נטפליקס Netflix
העונה החדשה של השורד המיועד בנטפליקס עושה יחסי ציבור טובים לתוכנת הריגול פגסוס של קבוצת NSO, שמוצגת בסדרה ככלי ביון אפקטיבי ובר השגה.

סדרת הטלוויזיה 'השורד המיועד' (Designated Survivor) בכיכובו של קיפר סאת'רלנד חזרה השבוע לעונה שלישית וחדשה בסטרימינג של נטפליקס (במקור הסדרה של ABC). הדרמה הפוליטית עוקבת אחר דמותו של טום קירקמן (סאת'רלנד) שמושבע לתפקיד נשיא ארה"ב לאחר שהיה היחיד בממשל ששרד פיצוץ הרסני בעת נאום מצב האומה בבניין הקפיטול.

העונה השלישית מעניקה לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של קמפיין בחירות מלוכלך ותככני כאשר התסריט מתכתב עם מאורעות ופרשיות מקבילות שאנו עדים להן גם במערכת הבחירות בישראל. מי "שמככבת" במספר רב של פרקים בעונה החדשה של השורד המיועד היא תוכנת הריגול הישראלית 'פגסוס' של חברת NSO, שמוצגת בקידמת הסדרה כאמצעי ריגול להשגת רפש וחומר נפיץ על פוליטיקאים.

חברת הריגול הישראלית הוקמה ב-2010 על ידי היזמים ניב כרמי, שלו חוליו ועמרי לביא שקראו אותה על שמם: Omri‏ Shalev‏ Niv‏ (NSO). מוצר הדגל שלה – תוכנת הריגול פגסוס שמאפשרת להשתלט על מכשירים ניידים בצורה נסתרת, הפכה בשנים האחרונות לשם דבר בתחום, בזכותך כותרות שליליות שקשרו את השימוש בה לצורך ביצוע מעשי רצח, חטיפה, ריגול וסחיטה.

טריילר העונה השלישית:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.