תחקיר הצינור

טענות נגד איש היח"צ של חברת הכנסת סתיו שפיר

תמונה – אתר סתיו שפיר
בתוכנית הצינור שודר כי איש יחסי הציבור של חברת הכנסת בוגרת המחאה החברתית, אינו נוהג לכאורה על פי אמות מידה שתואמות את החזות שמציגה שפיר. על פי הצינור, איש היח"צ הסתכסך עם כמה מעובדיו לאחר שטענו כי לא שילם את משכורתם. חלק מהסכסוכים אף הגיעו לבית המשפט. חברת הכנסת טרם הגיבה לפרסום הדברים.

מדובר באיש היח"צ מור שובבו הראל, בעליה של ג'ינג'ר תקשורת, משרד יחסי ציבור שקידם גם את מחאת הלהט"ב ואת אירוויזיון 2019 מטעם עיריית תל אביב. על פי הפרסומים, מעדויות של עובדים לשעבר בחברה, עולה כי שובבו לא שילם את המשכורת האחרונה כחלק מדפוס פעולה קבוע. כחמש תביעות הוגשו בנושא נגד שובבו ומשרדו, כאשר התביעה הגבוהה שבהן על סך 250 אלף ש"ח עדיין נמצאת בדיון משפטי. חברת הכנסת שפיר טרם הגיבה לדברים.

סתיו שפיר והיועץ החדש

ח"כ סתיו שפיר שמתמודדת לראשות מפלגת העבודה נחשבת לאחת החברתיות בכנסת. שכרה את שירותיו של איש יחסי הציבור מור הראל שובבו – איש עם ערכים חברתים אחרים: כמו למשל, לא לשלם לעובדיםBar Shem-Ur

Posted by ‎הצינור‎ on Wednesday, June 12, 2019

תגובת מור שובבו הראל: "חברת ג'ינג'ר תקשורת היא אחת מחברות יחסי הציבור המצליחות בישראל ובשנים האחרונות ניהלה קמפיינים מהשורה הראשונה שזכו לחשיפה תקשורתית אדירה. כידוע, עם ההצלחה – צצים בעלי אינטרסים שמתקשים לשמוח בשמחתם של המתחרים. מטבע הדברים, לעיתים עלולים להתפתח מתחים בין קולגות למקצוע".

לעניין התביעות המשפטיות מסר שובבו הראל: "עומדת כנגדי תביעה אחת בלבד, של עובד שקיבל את מלוא שכרו וזכויותיו כחוק, אך אף על פי כן בחר להגיש תביעה מנופחת ומשוללת יסוד, כפי שיתברר בקרוב בבית המשפט. יצוין, כי כנגד העובד עומדת תביעה נגדית על הפרת חוק עוולות מסחריות וחובות תום לב. התביעות הישנות לא הוגשו בגין הלנת שכר, אלא על טעויות חישוביות שנעשו בתום לב. אגב, הטענה המופרכת לפיה 'נמצאו תביעות נוספות ברשת' מעידה על מניעים נעלמים מעין, שאין בהם דבר מלבד אג'נדה פוגענית מכוונת, ועל כן, תביעת הדיבה כבר מנוסחת ברגעים אלה ממש".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.