בשידור חי

צבי יחזקאלי מנתק את השיחה על יריב אופנהיימר

תמונה – פייסבוק צבי יחזקאלי

‏פרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי ניתק את השיחה עם אראל סגל ומנכ"ל שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר ברדיו 103, "בחודשים האחרונים יש לשלטון חמאס מה להפסיד בזה שהוא יכנס לעימות, האישורים, היציאה, השחרור של הלחץ הכלכלי".

בראיון טען אופנהיימר כי בניגוד לנתניהו שהרעיב את החמאס במצור על עזה, בממשלה החדשה יש לחמאס מה להפסיד, פתאום החמאס צריך לבוא לציבור שלו למה הוא נכנס למלחמה".

יחזקאלי הגיב לאופנהיימר שהתעצבן, "אני מבין את הנסיבתיות הקטנה שכרגע יש לחמאס אינטרס, למה? הוא מנהל מאבק מולך של עשרות שנים, ואתה כאדם מערבי שאתה לא יודע ערבית, אתה לא קורא את הכתבים של החמאס אתה לא מכיר את הספרי לימוד, אתה חושב שאתה חושב מה שאתה יודע, אני הייתי במקום שלך…..(צעקות)
אופנהיימר התפרץ בצעקות, "אני מדבר יותר פלסטינית מאשר צביקה מדבר, בוא נבדוק…(צעקות)

לאחר מכן כתב אופנהיימר, ‏"לצבי יחזקאלי לא היה נוח שאיזכרתי את הקשר שלו לעמותת הימין עד כאן. יש לו פוזיציה ולא צריך לברוח משידור כשהיא מוצגת."

צפו בקטע מתוך עמוד הפייסבוק של רדיו 103FM

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.