מסכימים איתה?

דניאל גרינברג זועמת: "לראשונה אני אששששש"

תמונה – אינסטגרם

הזמר אייל גולן שניצל לטענתו מהמחבל שניסה להיכנס למלון באמצע הופעה, וגרושתו דניאל גרינברג הזועמת מתייחסים לפיגוע הקטלני בתל אביב בסדרת פוסטים שפרסמו הידוענים ברשתות החברתיות.

בפוסט שפרסם כותב גולן, "אתמול בלילה הגעתי להופיע ולשמוח חתן וכלה במלון בת"א שלמרות המצב הקשה והמפחיד התעקשתי להגיע ולשמח אותם ביום החשוב בחייהם. הבוקר קיבלתי ידיעה שהתברר שבדיוק בזמן שהייתי על הבמה המחבל ניסה להיכנס לאותו המלון… מציאות בלתי נתפסת. קשה. אכזרית. מפחידה. שוברת את הלב. אסור לנו להיכנע לטרור תהיו חזקים ותשמרו על עצמכם".

הפוסט של עדן חסון

בפוסט זועם שפרסמה הדוגמנית דניאל גרינברג היא דורשת, "עכשיו חוק עונש מוות למחבלים. הריי הם מחבלים לנו במדינה ורוצחים תושבים וכל זה למען מלחמה על הבית. אבל הבית נפגע למען השם".

"ואני לא מדברת על ערבים כי כולנו בני אדם. אני מדברת על מחבלים. עונש מוות למחבלים, קולטים כמה זה נשמע הגיוני?, תקשיבו בדרך כלל אני לא מביעה דעה נושאים האלו ושומרת את הכעס לעצמי, אבל הלוו אמהות ומשפחות ישובות ומתאבלות על היקרים שלהם, זה לא צחוק, אלו חיים ולראשונה אני אשששששש מהסיטואציה שאני מתפוצצת!!!

גרינברג הוסיפה, "בני אדם יושבים להנאתם בחמישי השמח שלהם עם חברים נהנים אחרי שבוע של מסגרות ושגרה מתישה של להתפרנס במדינה שבה גם ככה קשה להתפרנס, ובאה חיה רעה עם מטרה ברורה וזה לקחת חיים של בני אדם, ובכלא הוא עוד יקבל על זה תואר מהמדינה".

גרינברג הוסיפה ופרגנה, "וכמובן הלוחמות שלנו איזה פחדד!! תתעוררו ממשלה רדומה!! רואים א הפחד בעיניים שלהן והן יעשו הכל כדי להגן על המדינה אבל מי מגן עליהם? ועלינו?? פשוט מצדיעה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!