ניסיון השתקה

גיא הוכמן זועם: "100 אחוז בגלל הפוסט על מאיה לנדסמן"

תמונה – באזזנט

לאחר שפרסם פוסט נגד השחקנית מיה לנדסמן, הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן טוען הבוקר לחיסול חשבונות.

בפוסט שפרסם הבוקר צירף הוכמן צילום מסך מביטול שקיבל ממפיקת ערוץ 12, "‏100 אחוז בגלל הפוסט על מאיה לנדסמן ו״הגאווה הישראלית״ של תאגיד השידור. תקשורת זה לא דבר נאמן, קהל כן. ואני פה בשבילכם. תודה לאלוהי הרשתות החברתיות."

מיד לאחר זכייתה של לנדסמן בפסטיבל קאן כתב גיא, "לא, לא גאווה ישראלית. שחקנית מעולה. כיף לראות אותה. אבל אין פה גאווה ישראלית, אולי גאווה תלאביבית, אולי גאווה ברנז׳אית, בטח לא ישראלית. מה לעשות, צריך לקנות את הגאווה שלנו. ועדיף שזה יהיה בשקל. בהצלחה נשמה."

היוצר והקומיקאי מני אסייג יצא להגנת הוכמן ותקף, ‏"גיא הוכמן החביב חווה על בשרו מה היא דיקטטורה תרבותית, ואיך מתנהלים העניינים בממלכת השמאל הרדיקלי העוין שמחרים ומנדה ופוסל ומתייג ומסמן את מי שלא מצופף שורות. חטאת באמירה ימנית פטריוטית, ויצאת נגד פרס וכבוד שניתנו לעוכרת ישראל ארורה? נפסלת אצל 11, 12, 13. כאלה חלאות!!!".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!