לא שותק

יוני בנט מתערב: "יש משפיענים שמגיע להם לשבת בכלא"

תמונה – אינסטגרם

יוני בנט, בנו של ראש הממשלה נפתלי בנט מגיב לכדור והאיום ברצח שנשלח למבצר של משפחת בנט ברעננה.

בפוסט תוקפני שפרסם תוקף בנט הקטן, "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קוראים בגלל הסתה ומוות של אנשים שמתבשל מאנשים (אני לא רוצה לקרוא להם אנשים) שיש להם במה והם משפיעים ומגיע מגיע להם לשבת בכלא מכל השטיפות מוח שהם גורמים לאנשים.

בנט הוסיף, "הלוואי והיינו 50 שנה אחורה לתקופה בה אנשים כיבדו אחד את השני, לא הסכימו אבל לא פאקינג הסיתו לרצח. אני יודע שיש תגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום. פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראים, לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן. זה הזוי".

עוד כתב בנט, "אנשים לא מבינים שיש להם ראש ממשלה אמיתי תותח, עם ערכים בשמיים ואשכרה מזיז דברים ורק עושה ועושה ועושה, והקללה שלו היא פוליטיקה ותקשורת. הוא בנאדם באמת טוב.

כזכור, לאחר השבעת ממשלת בנט, עורר בנו מהומה שפרסם סטורי שנוי במחלוקת על אחותו בטיקטוק.

יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון תקפה, "‏מכתב האיום ברצח שנשלח לר"מ בנט מסוכן לא פחות מהטענה של הסמוטריצ'ים שזה ספין שנועד להסיח את הדעת ממחאת הימין נגד בנט. ההסתה נגד רה"מ עלולה להוביל לגואל־העם בעיני עצמו שיבצע רצח. המסיתים שיצרו את האווירה יטענו שהם לא מכירים את הרוצח שמדובר במטורפים בודדים וינסו לרחוץ בניקיון כפיהם"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!