התהפך

אייל ברקוביץ' זועם: "הערבים לא מפסיקים לסחוט את בנט"

תמונה – איסנטגרם בני גנץ

מגיש הטלויזיה השנוי במחלוקת אייל ברקוביץ, מי שידוע כתומך נלהב של ממשלת השינוי, יוצא במתקפה נגד ממשלת בנט ולפיד שנתונים לסחיטה תמידית של השותפים הערבים בקואליציה.

בתוכנית 'אופירה וברקו' בערוץ 12 תקף ברקו, "היה שינוי וקיבלנו את בנט, אז מה קורה עם בנט, כל דקה הקואליציה מתפרקת לו, כל שניה סוחטים אותו, מאיימים עליו. את ביבי סחטו החרדים עכשיו הערבים לא מפסיקים לסחוט את בנט".

ברקו הוסיף, "כל פעם שהם רוצים משהו הם מאיימים. כשהיה הסכם הם לא קיבלו 50 מליארד? אז למה עכשיו הם צריכים עוד 200 מיליון? עוד 300 מיליון? למה הסחיטה הזאת? לאיפה הגענו? אני לא אוהב בכלל את הממשלה הזאת".

עוד תוקף ברקו, "בנוסף, איך יכול להיות ששרה בממשלה תמר זנדברג אומרת על מצעדי הדגלים של אשף שזה לגיטימי, אז תגידי מי יושב פה בממשלה הזאת? אלה שהם אנטי ציונים? אני לא מבין מה קורה פה? אלה נבילות ואלה טריפות. לא אוהב בכלל את הממשלה הזאת".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.