סערת הדגלים

נטלי דדון זועמת: "לא מגיע לך לנשום את האוויר של המדינה"

תמונה – נטלי דדון אינסטגרם

לא שותקת: אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון מגיבה לציוץ שפרסם ניר אבישי כהן, יוצא האח הגדול ודובר שוברים שתיקה לשעבר, שתקף את משתתפי צעדת הדגלים ביום ירושלים.

בציוץ שפרסם תקף כהן את משתתפי צעדת הדגלים, "אין אף פיסת בד ששווה את הדם שישפך מחר בעקבות מצעד לאומני מתגרה".

דדון לא נשארה חייבת והגיבה לכהן, "עלוב נפש!!! לך תספר למשפחות של 24,068 חללי צה״ל שיקיריהם נפלו למען פיסת בד שלא שווה את זה… לא מגיע לך לנשום את האוויר של המדינה שהם נלחמו עליה".

איש התקשורת יבגני זרובינסקי כתב, "אוקי, עכשיו שהודיעו שלקראת צעדת הדגלים מחר בירושלים, המשטרה פורסת 3 פלוגות מג"ב, קרוב ל-5,000 שוטרים שפזורים בעיר וסגירת צירים כאלה ואחרים. זה מתווסף לזה ש"לקראת מצעד הדגלים, הציבו סוללות כיפות ברזל בדרום הארץ".

זרובינסקי הוסיף, "אתם קולטים מה המצב שלנו כן? בשביל להניף דגל ישראל בתוך מדינת ישראל – זו ההכנה שאנו נדרשים אליה. ובתקשורת מדווחים את זה כאילו זה מובן מאליו, מי שמניף דגל – גורם להסלמה. רק בשבועות האחרונים אלפים הניפו דגלי פלסטין בתל אביב, ירושלים, באר שבע ואיפה לא, מישהו מכם ניסה לרצוח אותם? חשב לעשות שם פיגוע? לא הבנתי את הדיווחים האלה כאילו זה משהו טבעי שאם אתה מניף דגל של המדינה שלך בתוך המדינה שלך – ייתכן ותירצח."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.