לא שותק

אביב אלוש: "קו אדום מאוד נחצה היום"

תמונה – פייסבוק אביב אלוש

הזמר והיוצר אביב אלוש לא שותק על דגל פלסטין שנתלה הבוקר ברמת גן, במימון ארגון שמאל תחת הכותרת "נועדו לחיות יחד".

בתגובה שפרסם כתב אלוש, "קו אדום מאוד נחצה היום בתחפושת תודעתית מהונדסת היטב שתשאיר אותנו עדיין נינוחים על הספה... (כי ככה מרדימים אותנו) כדי שנגיע למצב שנגיד יאללה מה כבר קרה? כולה דגל"

"‏אבל הדגל הזה לא מאמין בקיומינו בארץ ישראל וקיומינו בכלל… ושלא יספרו לכם סיפורים…כי בסיפור שאנחנו נמצאים בו זה "זאבים בתחפושות של כבשים".

אלוש מוסיף, "כל מי שמניף את הדגל וזה רק מהשנים האחרונות גם חוגג ושמח בליבו כשיש פיגועים ונרצחים וכדומה וחולם על הרגע שלא נהיה פה… והאבסורד הוא ‏שכולנו עמוק בפנים יודעים את זה אבל מעדיפים לשמור על השגרה והשקט הדמיוני שאנחנו חיים בו…ממש כמו בן אדם מעשן שיודע שזה מזיק לו והורג אותו ומסוכן לו אבל לא יכול להפסיק… ככה זה…. עד שמתעוררים."

"ההמלצה היא להגיע להתאור-ערות בא' מתוך התבוננות ומתוך לקיחת אחריות ‏על עצמנו על העם שלנו והמדינה שלנו… ולא מהתעוררות בע' שהיא כבר פחות נעימה אבל עדיין מאחדת אותנו כי כמו כל אבא טוב בורא עולם מנסה להעיר את הילדים שלו מהשינה העמוקה של השקר אל עולם האמת האהבה והשלום".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.