רפואה שלמה

דניאל גרינברג חושפת: "גילו לי שלושה גושים בחזה"

תמונה – אינסטגרם דניאל גרינברג

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם דניאל גרינברג שיתפה הבוקר את מאות אלפי העוקבים שלה כי בבדיקה שגרתית היא גילתה שיש לה שלושה גושים בחזה והיא תעבור ניתוח ביום ראשון.

בסטורי חושפני שפרסמה גרינברג היא כותבת: "מאז הלידה של רון הרגשתי שאני חייבת לעשות את הבדיקה השגרתית שכולנו צריכות לעבור, כדי לשלול בעיות בעתיד, לפני 10 שנים עשיתי הגדלת חזה, וכבר תקופה שאני לחוצה לבדוק שהכל תקין. הלכתי למומחה כדי לבדוק את השתלים ולשלול דליפה, וכשנשלחתי לבדיקת אולטרסאונד גילו לי שלושה גושים. הגושים תקינים ולא מסוכנים, אבל נדרשתי לעקוב, אז מזל שהקשבתי לעצמי".

גרינברג הוסיפה, "בנוסף, אחרי עשור השתלים עוברים התיישנות, וממליצים להחליף את השתלים. אז ביום ראשון הקרוב אני עוברת את הניתוח, בעזרת השם. יפות שלי, בלי קשר לכלום תלכו להיבדק ולבצע בדיקת אולטרסאונד כדי להיות רגועות, ויפה שעה אחת קודם. ומי שעברה השתלה תבדקו!".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.