לגיטמי או מוגזם?

הרשת סוערת: זה הסכום שיקבל חנן בן ארי עבור הופעה

תמונה – חנן בן ארי אינסטגרם

עיריית נתניה חתמה על חוזה ענק עם הזמר חנן בן ארי שיקבל עבור הופעה בודדת בחודש אוגוסט סכום של מעל חצי מיליון שקלים.

בחוזה שחתם בן ארי עם העיריה הוא דורש להגביל את מכירת הכרטיסים ל 5,000 משתתפים בלבד למרות שהמקום מכיל מעל 20 אלף מקומות.

חבר מועצת העיר נתניה שלח מכתב מחאה לראשת העיריה מרים פיירברג, "יש גבול לכל תעלול. להוציא מהקופה הציבורית מעל חצי מיליון שקל עבור מופע אחד זה מטורף בעיניי ולא רק בעיניי. ביחד עם עלויות הרישוי, הלוגיסטיקה והאבטחה ההוצאה תהיה מעל מיליון שקל".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אנו גאים בהחלטה להביא לנתניה את אחד האמנים האיכותיים והמובילים בארץ, הפונה למגוון קהלים, דתיים וחילונים כאחד ולהנגיש אותו לציבור בנתניה המתקשה לא פעם לנסוע מחוץ לעיר כדי לראות מופעים גדולים. בעניין זה, אינה שונה נתניה מערים כמו באר שבע, אשדוד, מודיעין, ירושלים, מועצה אזורית מגידו, קיסריה ועוד, שזכו אף הן לארח אמנים אלו".

עוד נמסר, "באשר לסוגייה העקרונית הנוגעת לעלויות האמנים, זו נדונה עוד בטרם התמנה הממונה על התרבות לתפקידו והיה זה השר אריה דרעי אשר המליץ להגביל את עלויות האמנים, בעיקר אלה המופיעים בחגיגות העצמאות. לא כך הדבר באשר לעלויות אמנים המופיעים במהלך ימות השנה. אנו נמשיך את עשייתנו למען הציבור, כל השנה בכלל ובימות הקיץ בפרט."

מטעמו של הזמר חנן בן ארי נמסר בתגובה: "ככל הידוע ומוסכם איתנו ההופעה ממומנת ממכירת כרטיסים כפי שקורה בכל הופעה. כיסוי ההוצאות מגיע ממכירת הכרטיסים".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!