צפו

טעות בסקר: הביביסטים זעמו וקושמרו התנצל

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

מגיש המהדורה המרכזית דני קושמרו התנצל בשידור חי בפני הצופים על טעות גרפית בסקר בחירות שפורסם הערב בערוץ 12.

בסקר שפורסם הערב מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מטפסת ל 34 מנדטים, מפלגת יש עתיד של לפיד מקבל 23 מנדטים. בגרפיקה שהוצגה נראה כי העמודה של נתניהו נמוכה יותר מלפיד שקיבל פחות.

ח"כ מירי רגב תקפה בתגובה, ‏"ככה נראית הנדסת תודעה!
מפלגת האולפנים הערב מפרסמת סקר- נתניהו מוביל עם 34 מנדטים (עמודה קטנטנה). לפיד עם 23 מנדטים(עמודה גבוהה). כבר אמרתי שמטה הבחירות של יאיר לפיד נמצא בנווה אילן, הנה עוד הוכחה לכך!

עורך המהדורה הגיב בטוויטר לטענות על הנדת תודעה, ‏"לא הנדסת תודעה, תקלה טכנית. דני קושמרו התנצל מיד על הטעות הגרפית ובהמשך המהדורה נביא את הגרף כפי שהוא אמור היה להיראות".

‏העיתונאי שמעון ריקלין תקף, "איך אדם נורמלי יכול לצפות בערוץ 12 שמראה ש 34 זה פחות מ 23? כאילו הם אשכרה אומרים לצופים שלהם: אנחנו משקרים אתכם. אבל תאמינו לנו שאנחנו אמינים. לא ייאמן"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.