מזל טוב

הלם ברשת: סמיון גרפמן התארס לבחירת ליבו

תמונה – אינסטגרם

אושיית הרשת ומגיש בתוכנית "הצינור" סמיון גרפמן, התארס בסוף השבוע האחרון לבת זוגתו בשנה האחרונה גילי כהן.

גרפמן בן ה-47, גרוש ואב לשלושה ילדים, הציע אמש נישואין לבחירת ליבו גילי כהן בת ה-21, הידועה ברשת בתואר רקדנית על עמוד.

בטקס נוצץ שהופק בוילה בצפון הארץ, הוביל סמיון את גילי כשעינייה מכוסות בבד על השטיח האדום, שם כרע ברך ושאל "התנשאי לי?".

לעוקביו ברשת כתב סמיון, "אנחנו ביחד כבר כמעט שנה וחצי. התאהבתי בה ממבט ראשון. האם הכל וורוד? ברור שלא. אבל כל יום אני מגלה שאני אוהב אותה יותר ויותר, לא משנה עם איזה אתגרים החיים מפתיעים אותנו. אז כן אני עדיין צעיר בן 47 וכן היא כבר בוגרת בת 21, אבל מה שמייחד את שנינו הוא שאנחנו לא רוצים לחיות לפי דעות וחוקים של אנשים אחרים. אנחנו באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים שלנו במלואם. לעוף קדימה בלי להסתכל אחורה. ואתמול יצאנו למסע מטורף של 77 הצעות נישואין. כי מי החליט שלהציע צריך רק פעם אחת בחיים? אם האהבה שלנו לא תצליח לשרוד 77 הצעות נישואין איך בכלל אפשר לחשוב על להקים משפחה?

"אז תחזיקו חזק. כי מעכשיו פעם בשבוע (פחות או יותר), במקומות שונים בארץ ובעולם בהפתעה מוחלטת אני אציע לגילי נישואין. וכל עוד היא תמשיך להסכים, ברגע שאנחנו נגיע ל77 ״I DO״ נכריז על חתונה. עד אז המסע הוא ארוך, מאתגר, ומלא בהפתעות. וכולכם מוזמנים להצטרף אלינו".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.