״רצח בעיניים״

“השמאל צריך להביט בעיניים של המשפחה השכולה״ נטלי דדון בפוסט זועם

תמונה – ארכיון לע״מ

נטלי דדון שיתפה היום ציוץ זועם בחשבון הטוויטר שלה, בו היא מפנה את כעסה על נפילת הקצין שנהרג הלילה בעימותים, לשמאל הרדיקלי. וכך היא כותבת:

״השמאל הרדיקלי שמחבק זכויות אדם, שמכיל מחבלים עם רצח בעיניים, שמלטף זורקי אבנים ובקבוקי תבערה צריך לקום היום ולהביט ישר בעיניים של משפחה שכולה חדשה, הורים לקצין צה"ל, שיצא בלילה להגן על המדינה שלנו ולא ישוב יותר לעולם״.

בהמשך תקפה דדון גם את ישראל פריי, על ציוצו הידוע בו הוא מכנה את המחבל שנתפס בתל אביב וכתב שיש להעניק לו מדליה: ״ישראל פריי, אל תתאבל יותר מידי שכן לא נותר על מי להניח את המדליה שלך! אתה בושה! החיילים האלו יוצאים מבית הוריהם בין היתר על מנת להגן גם עליךאויבים מבית הם הנוראיים מכל! בעולם מתוקן אזרחים המעודדים רוצחים היו מגורשים מהמדינה!״

דדון ידועה בדעותייה הימניות והיא לא חוסכת אותן מעוקבייה. מעת לעת היא מפרסת את דעותיה למאות אלפי העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם שלה וכן בחשבון הטוויטר שלה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.