מונולוג עצבני

אייל ברקוביץ תוקף: "בטלנים, קוראים בתורה כל היום"

תמונה – אינסטגרם

‏מגיש הטלויזיה אייל ברקוביץ יוצא במתקפה חריפה נגד הציבור החרדי במונולוג עצבני ששודר בתוכנית 'אופירה וברקו' בערוץ 12.

״המנותקים האלו הולכים לנהל פה את המדינה מעוד שבועיים. אלה שלא אכפת להם מהעם יגידו לכולנו מה לעשות. הם כל היום קוראים בתורה, לא משלמים מיסים, לא הולכים לעבוד, לא הולכים לצבא, בטלנים", תקף ברקוביץ את החרדים.

ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף, "אמירות אנטישמיות כמו אלה של אייל ברקוביץ' העם היהודי ספג במשך כל השנים מהגרועים שבשונאיו. בושה וחרפה שכאן בישראל על המסך נשמעת הסתה חמורה כזו כלפי הציבור החרדי, שתורם רבות לעם ישראל בשלל מפעלי חסד, בלימוד תורה ששומר על המסורת היהודית, ויותר ויותר גם בהשתלבות בצה"ל ובשוק התעסוקה."

מנכ"ל בצלמו שי גליק פנה במכתב לנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה: "השעה את אייל ברקוביץ והטל עיצום כספי על קשת 12".

יוצר הסדרה שנות ה-80 מני אסייג תקף, "אני תובע את עלבונם של אחיי החרדים מפני המתקפה האנטישמית (לא פחות) של כדורגלן העבר הגדול והאיש הקטן, שהפך להוגה הדיעות של גוש הריפוי. ולמה השותפה שלו לא מגנה עליהם, היא כנראה לא יודעת שאני יודע שהיא חסידה של רב ידוע."

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.