מאמינה בישו?

לא שותקת: ליהיא לפיד תובעת צייצן ורב שהפיצו תמונה מזויפת

תמונה – נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

ליהיא לפיד, רעייתו של ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, שיגרה אזהרה לפני תביעת דיבה לרב טוביה סינגר וצייצן בטוויטר, שהפיצו ברשתות החברתיות תמונה מזויפת שלה עם צלב, וסרטון בו נטען כי היא ככל הנראה משתייכת לכת המאמינה בישו הנוצרי, כך פרסם העיתונאי אמיר אטינגר בישראל היום.

במכתב תביעה דרשה לפיד מהרב סינגר פיצוי של 100 אלף שקלים על פרסום הסרטון, בנוסף דרשה לפיד התנצלות ברשתות החברתיות שם פורסמו.

במכתב טוענת לפיד באמצאות עורכי דינה, "הווידאו שפרסמת בערוץ היוטיוב שלך, ושזכה לכמעט 30,000 צפיות, הוא מלאכת מחשבת של טוויית קונספירציה זדונית, נטולת בסיס. באמצעים ויזואליים וטקסטואליים ביקשת לייצר רושם מטעה כאילו אותו מר מלספין הוא אדם "בכיר מאוד" שגם "קרוב מאוד" לראש הממשלה לפיד, כאילו הוא "הודה" כי גב' לפיד היא "יהודית משיחית", כאילו יש "ראיות" התומכות בכך, והצגת את עצמך כמי ש"ידע" ו"יודע" פרטים – באופן שהפך את השקר שפרסמת לאמין לכאורה".

במקביל, גם צייצן בטוויטר קיבל התראה לפני תביעה לאחר שפרסם תמונה מזויפת של הגברת לפיד עם שרשרת צלב. באזהרה דורשת לפיד למחוק את הפרסומים ופיצוי של עשרת אלפים שקלים.

https://twitter.com/israelyafasheli/status/1586488621686616064?s=20&t=z6UnYU3bur2WyY1TioY3Ww

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.