נגמרה החגיגה

"מי חוסם את מי"? תגובת ראש העיר למחאה בודדת של נהג משאית זבל

תמונה – עיריית חיפה

עובד עיריית חיפה חסם את הכניסה לעירייה במשאית הזבל שלו במחאה בודדת, בתגובה חסמה העירייה את משאיתו עם רכב כשראש העירייה עינת קליש רותם מצייצת: "מי חוסם את מי? – נגמרה החגיגה"

בחשבון הפייסבוק שלה הוסיפה קליש כי "הוועד לא נלחם על שירות לתושב, אלא על שירות לאלו שהוא חפץ ביקרם."

עוד כתבה כי "מזה שבועיים ועד עיריית חיפה מכין את הקרקע לשביתה איטלקית בטענות שעתיד העיר והשירות לתושבים יפגעו עקב אי עמידתה של הנהלת העירייה בהסכמות שהושגו בבית הדין לעבודה.

חשוב לי להסביר לתושבי העיר איך מנסים להנדס לכם את התודעה.

ראש הועד אמנם מלין על פגיעה ביכולת התפקוד של עובדי העירייה במתן שירותים עירוניים , אך בפועל מנסה לקדם רק אג׳נדה אחת והיא – שידרוג עובדים על בסיס פרסונלי בלבד ולא על בסיס מקצועי.

עפ״י הנחיות משרד הפנים שידרוג תקן יבוצע רק באם הורחבו מטלות התפקיד באופן קבוע, משמע הורחבו סמכויותיו של התפקיד, דבר המזכה בתגמול כספי.

לא רק שאני עומדת על כך שהשדרוגים יעשו עפ״י הנחיות משרד הפנים, אלא שאני רואה בשדרוגים כהזדמנות לקדם את דרגי הביניים ודרגים זוטרים, שעליהם לצערי, לא נתן הועד דגש, אלא בחר להתמקד באלה שהוא חפץ לקדמם!

חשוב לי לציין, שבהנחייתי, כבר הועלו בקשות לאישור תקנים בתברואה וכולי תקווה כי מועצת העיר תכיר בצורך לאשרם.

בנוסף, העירייה כבר פועלת בנושא הסייעות להעלאת דרגתן ובמתן קביעות וקצובת רכב.

אז מה נשאר????
הרצון לשדרג את הקרובים לצלחת."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.