חולי נפש?!

מכה לאולמרט: ישלם כמעט 100 אלף למשפחת נתניהו

תמונה – לשכת אולמרט

סגן נשיא בית משפט השלום עמית יריב גזר על ראש הממשלה לשעבר אולמרט, לשלם פיצויים של כמעט 100 אלף שקלים למשפחת נתניהו אותם הוא כינה בראיון לתקשורת חולי נפש.

בראיון ל'דמוקרטTV' תקף אולמרט: "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו, זה לא בר שיקום. והדרך היחידה לשקם את המדינה זה להכניס אותם… עוד אמר אולמרט: "בתנאים רגילים, כל רופא פסיכיאטר שיש לו מצפון ואני מוכן להפגיש אותך עם לא מעט מביניהם שהיו אומרים לך שצריכים להוציא צו אשפוז גם לו, גם לה וגם לבן וכולי. הם כולם אנשים חולים".

בפסק הדין כתב השופט עמית, "אולמרט לא דיבר אמת ולא נהג בתום לב, לכן שתי ההגנות המרכזיות הקבועות בחוק לא עומדות לו". שרה נתניהו אינה אשת ציבור ולכן זכתה לפיצוי הגדול ביותר.

בסך הכל ישלם אולמרט לבנימין נתניהו 20 אלף שקלים, לשרה נתניהו 35 אלף שקלים, וליאיר נתניהו 7,500 שקלים. הוצאות משפט ועורכי דין בסך 35,000 שקלים. בסך הכל : 97,500 שקלים.

עו״ד יוסי כהן, פרקליטם של משפחת נתניהו: "עוד עלילת שקר נגד ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ומשפחתו התנפצה. היום נקבע שאהוד אולמרט שיקר. טוב לדעת שאפילו בעולם מטורף והזוי שבו הורגלנו שמותר להפיץ כל שקר גס ופוגעני נגד ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ומשפחתו – הוצבו היום גבולות ברורים וחד משמעיים, ששמו סוף לשקר המרושע של אולמרט".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.