מונדיאל אנטישמי

שונאים ישראלים: כתב 'כאן 11' גורש ממסעדה בקטאר

תמונה – כאן 11

שערורייה בקטאר: העיתונאי דור הופמן, שליח חדשות 'כאן 11' למונדיאל בקטאר, חשף בשידור את האנטישמיות שהוא ועמיתיו העיתונאים סופגים במהלך שהותם בקטאר.

בראיון לטל ברמן חשף הופמן, "יום מעפן, זה התחיל בבוקר כשעלינו על מונית והנהג גילה שאנחנו ישראלים, מאוד לא אהב את זה והוריד אותנו בשום מקום אמר שהוא לא מוכן לקחת מאיתנו כסף כי אנחנו הורגים את האחים שלו".

עוד חשף ברמן, "הגענו לצלם במסעדה על החוף לצלם, הבעלים ביקש לדעת מאיפה אנחנו וגילה שאנחנו מישראל, הביא לנו מאבטחים שיעיפו אותנו לקח לי את הטלפון ביקש שאני ימחק כל דבר שצילמתי שם. הרגשתי מאויים".

גם הקומיקאי גיא הוכמן שנסע לסקר את המונדיאל בקטאר, תיעד את התגובות הקשות שקיבל כשסיפר שהוא מגיע מישראל.

ארגון הימין 'בצלמו' שיבח את אוהד חמו שלא נשאר חייב לשונאי ישראל, "לא חכמה רק לבקר, כשצריך לפרגן מפרגנים! השבוע אוהד חמו בעת השידורים מהמונדיאל בקטאר נתקל בקבוצת ערבים. הם צעקו לו שהוא מפלסטין והתעמתו איתו. חמו לא ויתר. צעק עליהם חזרה שהוא ממדינת ישראל ומדינת ישראל זה עובדה קיימת ושהם צריכים להתבייש. כל הכבוד לו על גילוי פטריוטיות. שלחו עכשיו מייל צל"ש לנציב. כי לא חכמה רק לבקר צריך גם לפרגן".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.