צחק וברח

הסתבך: הקומיקאי גיא הוכמן נמלט מקטאר

תמונה – טוויטר

אחרי שהצחיק את הרשת בסרטונים ממשחקי המונדיאל בקטאר, הקומיקאי גיא הוכמן חזר לישראל מוקדם מהצפוי, בעקבות סרטון הסתה שהפיצו נגדו הערבים ברשתות החברתיות.

בסרטון הסתה שהופץ תחת הכותרת "לחשוף את הפושעים הציונים" שצבר תוך מספר שעות מאות אלפי צפיות, מוצג הוכמן כחייל המשרת בצה"ל ואחראי לרצח פלסטינים בעזה.

איש השמאל יריב אופנהיימר תקף, "גיא הוכמן הוא הישראלי המכוער. ״הומור״ גזעני, ירוד, מכוער, בלי לבקש את אישור המצולמים, גיבור תרבות של חברה מתפוררת. אל תתפלאו שלא אוהבים אותנו."

דוברת משלחת משרד החוץ לקטאר, סיפרה לכאן חדשות, "מנסים להצניע את הנוכחות הישראלית, יש אזהרת מסע בדרגה גבוהה. אנחנו בקשר עם הכתבים, שיותר מזוהים. העברנו הסתייגויות למארגנים בקטאר, מקווים להתנהגות נאותה גם כלפינו".

ח"כ עמיחי שיקלי תקף, "קטאר היא דיקטטורה איסאלמיסטית רדיקלית, אנטישמית עד העצם ורומסת זכויות אדם. במידה רבה קטאר היא התאומה הסונית של איראן. היא הספונסרית הראשית של חמאס, האח״ס וארגוני טרור נוספים. אין מה לצפות ממנה, ומיותר להתאכזב ממנה, זו מדינת אויב במובן העמוק ביותר של המילה."

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.