החלמה מהירה

יואב אבן: "גם אם יוכח שזה קרה בגלל הניסוי, אני לא מתחרט"

תמונה – פייסבוק יואב אבן

אחרי שעבר בהצלחה ניתוח לב פתוח להסרת גידול שהתגלה בלבו, כתב 'ערוץ 12' יואב אבן מתייחס לקונספירציות והתגובות הקשות שקיבל ממתנגדי החיסונים ברשתות החברתיות.


(יואב אבן לאחר החיסון הישראלי שקיבל)

בפוסט שפרסם לאחר הניתוח לב, כתב אבן, "מי אתם וממה אתם עשויים, אנשים שאשכרה שמחים שנאלצתי לעבור ניתוח לב פתוח, כי הם משוכנעים שהגידול שגילו לי בלב צמח בגלל שהשתתפתי בניסוי בחיסון הישראלי נגד קורונה?"

"אני באמת לא קורא תגובות. אבל שלחו לי צילומי מסך, ואני לא מבין – מאיפה הרוע הזה? זה בסדר לשאול שאלות ולהעלות תהיות, אני עצמי אגב לא יודע מה התשובה, אם כי אני מעריך שזה לא קשור, אבל וואלה – נגיד שזה בגלל זה. למה לשמוח שרע לי? אני לא עשיתי שום דבר רע, להפך – אני התנדבתי לניסוי רפואי למען המדינה שלי… ואף אחד לא הסתיר ממני כלום – אני ידעתי שיש לזה סיכונים, הסכמתי לזה וחתמתי זה על זה!".

עוד כתב אבן, "צירפתי כמה דוגמאות בתגובות הראשונות, בלי טשטוש פרטים של הכותבים, ואם מישהו מהם רואה את זה – אז לי יש מסר: אתם יכולים לקפוץ לי. גם אם יוכח שזה קרה בגלל הניסוי, אני לא מתחרט. למרות הכאב ולמרות הצלקת, ששניהם ברמות שלא הכרתי קודם".

105 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.