הלם

לא יאומן: התכשיטים שקיבלה קייט קונליין מנוכל הטינדר מזויפים

תמונה – אינסטגרם

הצגה: כחצי שנה אחרי שנפרדה 'מגבר חלומותיה' סיימון לבייב המכונה 'נוכל הטינדר', הדוגמנית הצעירה קייט קונלין חושפת לראשונה בראיון לחיים אתגר, את החובות הכבדים שהשאיר לה בן זוגה לשעבר לאחר פרסום הסרט בנטפליקס.

בראיון לחיים אתגר בתוכנית 'חשיפה' סיפרה קייט, על מסיבת יום ההולדת 24 היוקרתית שהפיק לה לבייב, שם נתן לה יהלום ענק בשווי 300 אלף דולר לטענתו, "הוא אמר לי "יש לך בית על הצוואר. כל רגע שתרצי את יכולה למכור אותו. סדרתי אותך לכל החיים'".

לאחר הפרידה ניסתה קייט לשלם באמצעות התכשיטים שקיבלה את ההלוואות שלקחה עבורו המסתכם בכ-400 אלף שקל לטענתה, לאחר בדיקת יהלומן מוסמך גילתה קייט שהתכשיטים משובצות באבנים מזוייפות והשווי הכולל של כל התכשיטים שקיבלה מסתכם בכמה אלפי דולרים בלבד.

התוכנית המלאה

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.