הסרטון המלא

צופית גרנט שוברת שתיקה: "הגעת אצלי לקו אדום"

תמונה – פייסבוק – ערוץ 13

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט מפרסמת סרטון כואב של בעלה שולי רנד מדבר בכאב על ילדיו ואישתו לשעבר מיכל, שמפרסמת סרטונים קשים ברשתות החברתיות נגדה ונגד בעלה.

בפוסט שפרסמה הבוקר תוקפת גרנט, "ארבע שנים אני שותקת, מעלימה עין, לא מעזה להיכנס לביוב שבו את מתנהלת, שומעת אותך בעיקר דרך אחרים משקרת וממציאה סיפורים, על שולי, עלי, בדיונות שאת רוקמת במוח המעווות והמחליא שלך, רואה אותך יוצרת לילדים שלך קונפליקט והם שבקשר מצוין עם אבא שלהם (חוץ משניים לצערו הרב, היחידים שמנוכרים ואין לי ספק שהם סובלים מזה) והם יודעים שהוא כאן לכל בעייה, תומך אוהב מייעץ בתבונה ובלי רצון לשלוט בהם ולהכאיב להם, והבית שלנו פתוח ומקבל אותם באהבה ובעיקר בדיסקרטיות כדי שלא תמעכי אותם".

ישראל בגללך פוגש את שולי שאוהב אותו אהבת נפש רק פעם בשבוע ושולי לא מוותר על שום נסיעה לגבעות בכדי לבשל ולחבק ולצחוק עם ישראל, וכך גם עם הילה ודוד וקמילה אשתו, ודניאל ושלושת ילדיו, ואת מייצרת דרמות. רק בכדי שתוכלי לכוון מצלמה עוינת לפניו של ישראל חסר הישע בכדי להוציא ממנו סינקים אלימים שהוא שונא ושונא ושונא.

ישראל לא באמת שונא את פדידה (מפיק מוזיקה שעובד עם שולי) וכבר פגש אותו עשרות פעמים בשמחה ועליצות, אבל הפעם הגזמת הגעת אצלי לקו אדום, פדידה אכן נכנס לחייו של שולי לפני ארבע שנים אבל לא כאויב שלך אלא כמי שלקח על עצמו לשקם ולרפא את פצעיו של שולי, נפשית ומנטלית ופיזית וכלכלית, במסירות נפש שאין דומה לה, באצילות ששפתך לעולם לא תבין, חסר אגו, רגיש, נדיב, ולמזלו של שולי עדין הנפש גם אמיץ, אין מה לומר, מולך צריך אומץ כי את חסרת גבולות ואין לך דין ואין דיין, כל קללה שאת מקללת מעידה על מהותך כאדם, ואת מקללת בלי סוף אותנו את ילדינו, מאיימת, מתלוננת.

אבל האמת תנצח אותך בסוף כי קשה לנצח לאורך זמן טוב לב ועדינות ורגישות כמו שיש בדוד פדידה האהוב ובשולי, תודה לאל שבית המשפט מבחין באמת, ואני לא מתכוונת לחסוך מהציבור את ארועי השמחה של שולי עם ילדיו, ולא מתכוונת לשתוק לך גם בבתי המשפט.

אגב, שאלה מישהי מדוע שולי לא מביא את ישראל אליו הביתה? האם בגלל אשתו? אז הנה התשובה, לא!!!! לא בגללי ולא בגללו רק בגלל שאת לא מאפשרת לילדייך להיות איתי בקשר, ממה את מפחדת תגידי? אני אענה במקומך, את מפחדת מהאמת , שהם יבינו שאני טובה ונדיבה ושהבית שלנו נעים ומיטיב ושאבא שלהם מייצר בשבילם הגנה ונורמליות, ורק בכדי שאולי איזה גורם משפיע כמו רווחה, או משטרה יכנסו לתמונה ויבינו במה מדובר אני מצרפת את מה שהיה אצלנו בבית אתמול כך ניראה שולי בחוסר האונים שהוא נתון בו.

הסרטון המלא

https://www.facebook.com/michalrand/videos/1616791485425839

39 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.