שימו לב

"היום עברתי חוויה שהשאירה אותי בהלם"

תמונה – פייסבוק הצל

אושיית הרשת 'הצל' נתקל הבוקר לעימות פיזי וקולני עם סבא שצעק על תינוק בעגלה, "הייתי בהרבה סיטואציות קשות בחיי אבל זה טילטל אותי וקשה לי להתנתק מזה.

בפוסט שפרסם כתב הצל, "עברתי חוויה שהשאירה אותי בהלם. אני עד עכשיו רועד. בהתחלה חשבתי שזאת מצלמה נסתרת וכשהבנתי שאני בסיטואציה אמיתית בחיי שלא ידעתי איך להגיב. אני עומד ברמת גן מדבר בטלפון, מולי אדם מבוגר כבן 70 עם עגלת תינוק. פתאום האדם מתחיל לצעוק "סתום את הפה מסריח!" ובועט בחוזק בעגלה."

הייתי בטוח שהעגלה ריקה והוא רב עם האדם שמולו. מהר מאוד הבנתי שבתוך העגלה תינוק בן שנתיים ושהוא מקלל את התינוק ובועט בעגלה שלו. אדם צעיר שהיה לידו התחיל לצעוק על המבוגר "מה אתה דפוק?" אני דפקתי ריצה, הרחקתי ממנו את העגלה והתעמתתי עם הסבא האלים. צעקתי לאנשים להזמין משטרה מיד ולא נתתי לו ללכת. והסבא החביב במקום להתנצל התחיל לאיים, לקלל ולהאשים אותי ואת האזרחים שאנחנו משועממים וזכותו לבעוט בעגלה ולקלל את התינוק.

במקום היה שוטר בחופשה שעיכב אותו עד לבוא המשטרה. כשהגיע השוטר הוא היה נראה יותר בהלם מאיתנו מהאירוע וכל הזמן הזה הסבא יושב מחויך ורגוע, מספר שהוא שוטר לשעבר ושאני והעד השני אנשים משועממים ואלימים והוא יגיש נגדנו תלונה על תקיפה ואמר לשוטר תעיף אותם מכאן.

השוטר כבר חסר סבלנות ובמשך שעתיים מנסה להשיג את הורי התינוק שלא עונים לטלפון. כשההורים הגיעו למקום, הם החליטו לא להגיש תלונה כי הוא אחלה סבא לדבריהם ולמשטרה לא היתה ברירה אלא לשחרר אותו. אבל כאן זה לא נגמר. הוא יוזמן לחקירה והמשטרה תוציא מצלמות מקרבת מקום. אני הייתי בהרבה סיטואציות קשות בחיי אבל זה טילטל אותי וקשה לי להתנתק מזה. אני לא אופטימי אבל אני באמת מקווה שהאדם הנוראי הזה יתן את הדין.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.