ניסיון המרדה

המפיק והיוצר: "חייבים לשים קץ לטירוף ההסתה משמאל!"

תמונה – פייסבוק

אחרי שבני גנץ איים על נתניהו במלחמת אחים, התסריטאי ויוצר הסדרה שנות ה-80, מני אסייג, יוצא למתקפה חריפה וקורא לפתוח בחקירה נגד שר הביטחון לשעבר גנץ וחברי מפלגות האופוזיציה.

בציוץ שפרסם תקף אסייג, "תקראו חברים כי זה בוער בי! גנץ הפרומטריסט המסית המגומגם מכריז כי אם תהיה מלחמת אחים זה יהיה על אחריותו של נתניהו. עכשיו השאלה למי דחוף מלחמת אחים: האם לבוחרי 64 המנדטים שניצחו במובהק בבחירות, או שמא לאנשים הממורמרים מתוך הקבוצה שהפסידה? התשובה ברורה לכל בר דעת."

אסייג הוסיף, "האומללים המסיתים האלימים מתכוונים לדחוף למלחמת אחים ולהאשים אותנו, את הצד המנצח שביטא את רצונו בקלפי, ומצפה בשקט ובשלווה ליישום ההבטחות ולשינוי המיוחל. חייב לשים קץ לטירוף ההסתה משמאל! הגיע הזמן לזמן לחקירה באזהרה את מנהיגי המרד נוטפי הרעל: גנץ, לפיד, קריב, מיכאלי, גלאון ועוד ועוד. ויפה שעה אחת קודם."

מוקדם יותר, קרא שר הביטחון לשעבר גנץ קרא למחנה השמאל לצאת לרחובות, "הגיעה העת לצאת ולהרעיד המדינה". גנץ הוסיף והזהיר, "נתניהו, אם תמשיך בדרך שבה אתה הולך – האחריות למלחמת האחים המחרחרת בחברה הישראלית תהיה עליך."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.