צפו במפגש

מאיה ורטהיימר דומעת מהמסר שקיבלה משמיים

תמונה – אינסטגרם מאיה ורטהיימר

סימן משמיים: מאיה וורטהיימר, השחקנית ואשת הקונסול הישראלי בניו יורק, שיתפה בדמעות על המפגש המפתיע עם הזמר שהיה הכי אהוב על אבא שלה שנפטר השנה לאחר מחלה קשה ופרצה בדמעות.

בפוסט מרגש שפרסמה כתבה וורטהיימר, "היה לי ולאבא הסכם, שאם יש חיים אחרי המוות הוא שולח לי סימן. הוא צחק ונפנף אותי ואמר ״מה, כזה פרפרים לבנים?״ אמרתי לו ״זה קצת בנאלי, אבל אני סומכת עלייך״. צחקנו וחודש וחצי אחרי אבא נפרד מאיתנו צעיר מדי ומהר מדי למחלת הסרטן. בימים האחרונים שלנו יחד הוא לא הצליח לדבר, לכן הכנתי לו פליילסט עם כל האמנים האגדיים שהוא הכי אהב. פול סיימון וארט גרפונקל (ובעיקר פול) מנצחים על הרשימה.

עוד כתבה, "מס׳ ימים אחרי תאריך יום הולדתו של אבי, אסף אסיה ואני טיילנו בסנטרל פארק וכשהכל החשיך הבנתי שצריך לחזור הביתה, אבל לא הפסיקו לחוג סביבנו שפריריות באופן מוזר (אבא היה זה שלימד על שפריריות) ואמרתי לאסף ״אני מרגישה את אבא״, והוא כרגיל צחק עלי. ואז לפתע מול העיינים, איש בטרנינג אפור עם כובע עושה הליכת ערב עם אשתו, באמצע סנטרל פארק … אף אחד לא מזהה, הוא לבד, הכל חשוך וגם מה הסיכוי?!? מה הסיכוי שפול סיימון האגדי עושה הליכת ערב ואני פוגשת בו ככה במקרה".

ובכן זה לא הגיוני. פול סיימון!! פול! האמן שהוא הכי אהב! מול עייני", סיפרה מאיה והוסיפה: "כן או לא…אפשר להתפלסף על העניין .אבל אני ידעתי שזה אבא-זה הסימן שלו.. לא סימן בנאלי, סימן יוצא מן הכלל שרק הוא יכול לחשוב עליו".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.