צפו

נפלט לה: העיתונאית טלי מורנו מתנצלת

תמונה – צילום מסך כאן 11

מגישת הטלוויזיה בערוץ 'כאן 11' טלי מורנו, מגיבה למתקפה נגדה ברשתות החברתיות בעקבות דבריה במהלך סיקור הפגנת השמאל אמש בתל אביב נגד הממשלה.

בשידור חי מהפגנת השמאל בתל אביב אמרה מורנו, "חששנו שההפגנה הזו לא תתממש, אבל הנה זה קורה – כ-80,000 איש".

בתגובה לביקורת כתבה מורנו, "אני בטוחה שיהודי טוב כמו מר אסולין לא באמת מתכוון לפגוע בפרנסתם של מאות עובדים ישראלים ומשפחותיהם בגלל טעות בניסוח שלי שנעשתה בתום לב. בשידור מורכב כמו אמש קורה שעושים טעויות. מי שמעוניין לסגור את התאגיד שיחפש סיבות קצת יותר רציניות."

צפו
https://twitter.com/TaliMoreno_/status/1614624957102792704?s=20

בראיון לעיתונאים בן כספית ועמית סגל הודיע שר התקשורת קרעי, "עד כאן. אני מתכוון להסיר את המחיצות בין הציבור לתקשורת. היום, כתבים משרתים את המלייה שלהם. בחזון שלי, כתבים ישרתו את הציבור. כשהרפורמה שלי תושלם בעז"ה, ערוצים לא יוכלו לשדר חרפה אינטלקטואלית כמו אופירה וברקו בלי שזה יכאב להם בכיס – על ידי הציבור, לא על ידי הרגולטור".

31 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.