אל תנסו בבית

מאיה ורטהיימר דחפה שום לאוזן ורצה למיון

תמונה – אינסטגרם

תרופת סבתא: השחקנית ואושיית האינסטגרם מאיה וורטהיימר,אשת הקונסול הישראלי במנהטן אסף זמיר, מצאה את עצמה בבית החולים לאחר שדחפה שום לאוזן בניסיון להרגיע את הכאבים העזים, "תלמדו מהדברים המטומטמים שלי. לא לשים שום באוזן לעולם".

בסטורי שפרסמה סיפרה וורטהיימר על התוצאות הקשות, "דחפתי שום לאוזן, באמת שאני משתגעת מכאבים ועם שני אופטלגין. זה נורא. אל תשימו שום באוזן. הוא נתקע, זה הדבר הכי אידיוטי והכי כואב שקרה לי. שלושה רופאים ניסו להוציא אותו. זה היה מפחיד ומלחיץ וזה עדיין. נתנו לי משככי כאבים וכלום כלום לא עזר, ואני כאובה ועייפה והלוואי וזה יעזור".

כשבעלה הקונסול לצידה בבית החולים, תיעדה וורטהיימר את הרופא בפעילות, "איך זה נכנס כל כך עמוק. נראה לי שכשניסו להוציא את השום פשוט דחפו אותו פנימה ופחדתי שהולך להיות פה נזק בלתי הפיך, העבירו אותי למיטה"

צפו בוידאו

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.