מהממשלה לאולפן

הפתעה: הג'וב החדש של השר לשעבר יועז הנדל

תמונה – ערוץ הכנסת

בקרוב אצלכם במסך: אחרי שפירק את השותפות עם איילת שקד ונשאר מחוץ לכנסת יחד איתה, השר לשעבר יועז הנדל מצטרף לחדשות 13 ויפרשן במהדורה המרכזית. בנוסף יוביל הנדל פרויקט מגזיני בנושא המשילות וישתתף בפרויקטים נוספים בחברה.

על פי הדיווח של דוד ורטהיים באתר וואלה, הנדל, 47, ד"ר להיסטוריה, סא״ל במילואים הוא דמות בולטת בציבוריות ובתקשורת הישראלית עוד טרם פרק הזמן הפוליטי בו שימש כח"כ ושר. הוא בעל רזומה תקשורתי עשיר ובין השאר כתב חמישה ספרים היה פובלציסט ומגיש בגל״צ וערוץ 10 וכיהן בעבר כראש מערך ההסברה הלאומי וכיור המכון לאסטרטגיה ציונית.

העיתונאי ברק רביק תקף, "הזיה מוחלטת. פוליטיקאי מפרשן במהדורה המרכזית. איך מי שהיה לפני שניה שר התקשורת הולך לעבוד בערוץ טלוויזיה בלי צינון? באיזה עולם דבר כזה מקובל?".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.