גאווה ישראלית

אדוה דדון חושפת זוגיות חדשה: "אין לנו ארץ אחרת"

תמונה – אינסטגרם

שנה אחרי הגירושין המפתיעים, עיתונאית חדשות 12 אדוה דדון לקחה לרגע פסק זמן מרדיפה אחרי נוכלים, ופירגה לגבר החדש בחייה שיצא הבוקר למילואים.

בציוץ שפרסמה התייחסה דדון למחאת אנשי העסקים שמאיימים לעזוב את הארץ בגלל ממשלת נתניהו. לציוץ צירפה דדון לראשונה תמונה לוהטת של של בן זוגה החדש על מדים, השחקן ידין גלמן, קצין לשעבר בסיירת מטכ"ל.

"בימים שיש מי שמאיים לעזוב את הארץ ולא לשלם מסים, יש גם מי שממשיך לעשות מילואים. אין לנו ארץ אחרת. תשמור על עצמך ושלא יהיה לך קר", כתבה דדון.

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון עקץ את דדון, "ביום שענת קם נותנת את הדעה הטיפשית ביותר בטוויטר יש מי שמנסה לתת לה תחרות. כל הכבוד לכם שנשארתם בארץ! פרס ישראל לאומץ לב ולייקים קלים. תשמרי על עצמך ושלא יהיה לך רגע בלי תשומת לב!". דדון לא נשארה חייבת והגיבה, "נהדר, הצליח לי. קיבלתי תשומת לב ממלך הלייקים הקלים על שלל דעות מטופשות. לב אדום, חיים."

בתגובה לביקורת נגדה על זלזול במחאת השמאל לעזוב את המדינה כתבה דדון, "לא זלזלתי באף אחד. באופן אישי, חושבת שכל אחד עושה החלטות שנכונות לו כלכלית קודם כל, ואיומי עזיבה היו פה משכבר הימים ובעיניי זו לא הדרך. תודה על התגובה".

בראיון לעמליה דואק הודיע אמש מייסד חברת הייטק תום ליבנה כי הוא עוזב את הארץ, "בשנים האחרונות שילמתי פה באופן אישי עשרות מיליוני דולרים ובחברה מאות מיליוני דולרים של מיסים, הדרך שאני הולך לעשות ואני מקווה שעוד רבים אחרים יעשו אחריי זה פשוט לרדת מהארץ ולהפסיק להיות תושבים במדינת ישראל ולהפסיק לשלם פה מיסים. ואז שאנחנו הקטר של הכלכלה, נדבר ככה ובאמת נעשה את הצעדים האלה אז אני חושב הם יבואו לשולחן וידברו איתנו קצת יותר בגובה העיניים".

שר האוצר סמוטריץ' הגיב לתום, "שלום תום, אחים אנחנו. מקווה שתחזור בך. אין לנו ארץ אחרת ועם אחר ומדינה אחרת. בכל אופן, מבטיחים לשמור בעזרת השם על ישראל יהודית ודמוקרטית, חזקה ומשגשגת כלכלית, כדי שתמיד יהיה לך ולכל יהודי בית לחזור אליו".

https://twitter.com/avihai_shelli/status/1620681657924878336?s=20

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.