באבל

בשידור חי: אייל ברקוביץ עמד דקת דומייה לזכר הדמוקרטיה

תמונה – אייל ברקוביץ ערוץ 12

עיתונאים מפגינים: במהלך שידור התוכנית 'אופירה וברקו' בערוץ12, נעמד מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ' עם דגל ישראל דומייה לזכר הדמוקרטיה ועל המעבר לדיקטטורה.

בטור דעה שפרסמה באתר 'מאקו' תקפה אסייג, "תזכרו את התאריך הזה, 20.02.23, כי זה היום ההיסטורי הקשה בתולדות מדינת ישראל מאז הקמתה ועד היום. על היום השחור הזה חתום בנימין נתניהו, הוא ולא אחר, כי מי זוכר את הסגן של בר כוכבא? אף אחד. יש קפטן אחד לספינה הטובעת הזאת וקוראים לו ביבי נתניהו, שהכניס את כולנו למשטר דיקטטורי שחור משחור לקראת יום הולדת 75 שנה למדינה האהובה שלי."

עוד תקפה אסייג ולעגה לח"כ רוטמן, "האמת שאני מחזיקה את עצמי כבר כמה שבועות בנושא עצב רוטמן – כן, אתה, עאלק שמחה רוטמן! ההתנהגות הרודנית שלך בישיבות החוקה היא מזעזעת ברמות הנמוכות ביותר. עליך נאמר עבד כי ימלוך. הסתכלת בהקלטות חוזרות כיצד אתה מתנהג? ראית איך הפגנת זלזול מביך כלפי חברת הכנסת קארין אלהרר? איפה יישום מינימלי של התורה שאתה גדל עליה? לפחות תוריד את הכיפה מעל ראשך (או את השפם שם? תחליט לבד) כשאתה לא מקיים את המינימום שבין אדם לחברו"

כך זה נראה בשידור חי

41 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.