עכשיו 14

שרון גל יגיש את המהדורה המרכזית • ולאן נעלמה איילה חסון?

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

תזוזות בתקשורת: שבוע אחרי שהתפטר מהגשת התוכנית הפופולרית 'חמש עם שרון גל' בערוץ 13, מגיש הטלוויזיה שרון גל יגיש את המהדורה המרכזית בערוץ 14 יחד עם המגישה הצעירה מגי טביבי.

אמש, דיווח העיתונאי רן בוקר על מגעים מתקדמים בין העיתונאית אילה חסון לתאגיד כאן 11 . בעקבות הדיווח, גורמים בכירים בחדשות 13 ורשת אמרו: ״אחרי הסיבוב של חסון עם התאגיד – מתקשים לראות אותה חוזרת לתפקידיה בערוץ״.

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן תקפה בערוץ 13, "מה שקורה כרגע, זה אחת ההונאות הגדולות ביותר, כשהתקשורת הישראלית התגייסה, לבשה מדים, כולל באולפן הזה, וכל מי שדובר אמת פשוט מתאדה. איילה חסון ישבה באולפן הזה וחשפה את אחת הפרשות הכי חמורות שהיו פה, מה שאתם עושים זה פרופוגנדה, האולפן הזה הוא סכנה לדמוקרטיה".

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.