בגלל מיטה

ערן זהבי פורש: "לצערי שוב נעניתי בשלילה צורמת"

תמונה – אינסטגרם ערן זהבי

שחקן הכדורגל הפופולרי ערן זהבי הודיע סופית על החלטתו לא לחזור בנבחרת ישראל בעקבות חילוקי דעות עם מאמן הנבחרת יוסי בניון.

ערן זהבי אינסטגרם
ערן זהבי אינסטגרם

בפוסט שפרסם כתב זהבי, "אתמול בבוקר קיימתי שיחה עם ראשי נבחרת ישראל בנוגע לחזרה שלי למדים הלאומיים. הסכמתי לדרישותיהם לחלוק חדר עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרת כשהבקשה היחידה שלי הייתה לישון לבד בלילה שלפני משחק במטרה להתכונן כהרגלי כבר שנים רבות. מקצוענות שסיגלתי לי וזאת לטובתי ולטובת הנבחרת. לצערי שוב נעניתי בשלילה צורמת!"

לסיום איחל זהבי בהצלחה לנבחרת, "אני מאחל בהצלחה לנבחרת ולחברי שם. צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהיתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים. ההמנון שמתנגן והקהל הנפלא שהתרגש איתי עם כל שער שכבשתי יחסרו לי מאוד. תודה ענקית על הזכות להתרגש ולרגש אתכם."

אחיו של ערן זהבי, תקף בחריפות את בניון, "כרגע יש שני סמרטוטים שמנהלים את הנבחרת שמונעים מאגו. ותאמינו לי שבתור אחד ששמע את השיחות וקרא את ההודעות, איש קטן עם אגו גדול"

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.