מה דעתכם?

ערד ניר מציע לנתניהו: טיסות ופינוקים לכל החיים תמורת פרישה

תמונה – ערוץ 12

העיתונאי ערד ניר מציע לגנוז את כתבי האישום נגד ראש הממשלה נתניהו ולהעניק לו ולמשפחתו הטבות מפליגות תמורת פרישתו מהחיים הפוליטיים

רה"מ נתניהו בבית המשפט

בטור דעה שפרסם באתר 'מאקו' הסביר ניר, "זה המנגנון היחיד שימנע את קריסת המערכות שאנחנו נמצאים בעיצומה. ואם נגענו במונחים מעולם הרפואה, זו התרופה הנדרשת. תרופה יקרה, קשה להשגה, עם לא מעט תופעות לוואי כמו כל תרופה, אבל רבות חמורות במיוחד. לא סתם כאבי בטן. למרות הכול, אני מבקש להציע זאת משום שנראה שרק זה יאפשר למדינת ישראל להתחיל בהליכי השיקום מהטראומה אותה אנחנו חווים"

משפחת נתניהו (קובי גדעון לע"מ)

ניר הוסיף, "זו גלולה מרה, תרופה נוראית, אבל "מצנח זהב" זו התרופה הדרושה. ומכיוון שהנייר סובל הכול, אכתוב בשלוף – חנינה, תנאי פרישה מופלגים על חשבוננו, מימון טיסות, אבטחה והטבות לכל החיים. גם לילדים. הוא, מצידו, יתחייב לצאת מהחיים הציבוריים".

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.