רדיפה משפטית?

משלם ובגדול: יאיר נתניהו יפצה את סתיו שפיר

תמונה – אינסטגרם

אחרי שנאלץ לשלם לעורך 'וואלה' לשעבר 400 אלף שקלים, יאיר נתניהו הפסיד היום בתביעת דיבה שהגישה נגדו ח"כ לשעבר סתיו שפיר, ויצטרך לשלם כ-70 אלף שקל פיצוים והוצאות משפט.

שפיר הגישה את התביעה בעקבות ציוץ תגובה שפרסם נתניהו בטוויטר בו כתב, "את בטוחה שאת רוצה לדבר על מוסר, לאור הפרוייקט הכושל שניסית להקים עם חובב הפדופילים ומבקר קבוע באי הפדופילים של אפשטיין? מכוערת מבחוץ ומבפנים. תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך. תלכי לאיזה כפר, תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט".

נתניהו טען להגנתו, "איזה שטויות, היה לך חבר ערבי. מה את רוצה?".

בית משפט השלום בתל אביב פסק הבוקר כי יאיר נתניהו יפצה את סתיו שפיר בכ-40 אלף שקלים בגין לשון הרע. בנוסף, הוא ישלם הוצאות משפט של 30 אלף שקלים נוספים על התביעה

לאחר הניצחון כתבה ספיר, "חדשות טובות: יאיר נתניהו הפסיד בתביעת הדיבה ויחוייב לשלם על הבריונות והשקרים שלו 70 אלף שקלים. אולי סוף סוף ילמד שלהתנהגות המבזה שלו יש מחיר. אשקיע את הכסף במאבק בהסתה ובאלימות נגד נשים, ונדאג שאנשים כמו יאיר לא יצליחו להרתיע אף אחת מלהילחם על עמדותיה"

יאיר נתניהו הגיב לפסק הדין נגדו בפוסט שפרסם, "פסק הדין שניתן נגדי היום ע״י השופט אביים ברקאי הוא נדבך נוסף כחלק מהרדיפה המשפטית נגדי ונגד בני משפחתי. מאז הייתי בן 5 אני מתמודד מול מערכת תעמולה ורצח אופי נגדי ונגד בני משפחתי, שאיש במדינת ישראל לא ידע כמוה".

כולם יודעים להזדעזע מהתגובות שלי נגד המלעיזים ומוציאי דיבתי אבל לא מתייחסים להכפשות נגדי. כך גם נהג השופט בפסק הדין הנוכחי. בית משפט אמור להתנהל בזירה משפטית ולא להכניס שיקולים פוליטיים ,לצערי לא כך הם פני הדברים כששופטים מגיעים לדון בענייני.

לא יעלה על הדעת שביטויים מכפישים נגדי מצד שפיר יתקבלו בהבנה והבלגה, ומצד שני להאשים אותי בדברי בלע. השופט כתב כי שפיר לא אמרה דיבה כאשר כתבה עלי ״מטרידן״, על בסיס צו הרחקה נגדי שהוציא לפני כמה שנים פעיל השמאל הקיצוני ישי הדס. הוא עשה זאת בעקוב זה שפרסמתי את כתובתו וקראתי להפגין מחוץ לביתו, לאחר ששנים הוא הפגין מתחת לביתי ואיים על חיי. על איומים אלה כלפי הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים.

הכפשה נוספת של השופט כנגדי היא שאני ״גזען״, מתבססת על משפט שכתבתי בטוויטר לסתיו שפיר – "תתחתני עם ערבי״ כתגובה הומוריסטית על הכפשות שלה כנגדי. השופט כותב כאילו זו האישיות שלי ומהותי כאדם. זה מופרך וסותר לחלוטין ב 180 מעלות את דיני לשון הרע בישראל. או שכולם שווים בפני החוק או שלא. או לייתר דיוק, אין חוק.

בכוונתי להגיש תלונה לנציב תלונות הציבור על השופטים ואף לאור האמור להגיש ערעור בהקדם.

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.