מה דעתכם?

גדות תוקפת: "מה הפלא שיש פיגועים"

תמונה – אינסטגרם גל גדות

לאחר המתקפה שספגו הזוג ההוליוודי ישראלי ברשתות החברתיות, אמא של גל גדות יוצאת להגנתם ותוקפת את המעושרת ניקול ראידמן.

על פי הפרסום של העיתונאי גיל משעלי במאקו, אירית גדות, אמא של גל גדות הגיבה למתקפה של ניקול ראידמן נגדה, "מדברת מפוזיציה, חברה של משפחת נתניהו. עדיף לכם כנראה מדינה דו לאומית ולהיות עם כובש, מה הפלא שיש פיגועים. במידה וניפרד ויהיו פיגועים אז הם יחטפו מכה קשה. למה להתלהם על כל אמירה הגיונית בכזאת בוטות ושנאה?"

ניוקל ראידמן אינסטגרם

בפוסט שפרסמה השבוע תקפה ניקול ראידמן את בעלה של גדות, ירון ורסנו, בעקבות תגובה שפרסם בה כתב, "שתי מדינות לשני עמים, הגיע הזמן להיפרד".

ראידמן תקפה בתגובה בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלה, "ברגעים קשים, כשהלב מדמם מכאב, כשנרצחים ילדים ואזרחים חפים מפשע בידי טרוריסטים תתי אדם, כשאזרחים יושבים במקלטים ואנשים מפחדים לצאת לרחובות, אתה כותב משפט דבילי ומנותק. יש מדינת ישראל, אין ולא תהיה מדינת 'טרור'. אין פרטנר בצד השני. במקום זה אתה ואשתך מוזמנים להצטרף להסברה למען מדינת ישראל כי השתיקה של אשתך גורמת יותר נזק למדינה מהסטורי של בלה חדיד. בביקור הבא שלך בארץ הקודש ממליצה לך לבקר בעוטף עזה, יש שם אחלה ממ"דים. 5 כוכבים. הכי 'הוליווד שיש'".

50 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.