תיעוד מביש

בשידור חי: בקבוק זכוכית נזרק לעבר כתבי 'חדשות 13'

תמונה – ערוץ 13 – וידאו: רגבים

אלימות נגד עיתונאים: בקבוק זכוכית נזרק לעבר כתבי 'חדשות 13' מוריה אסרף וולברג וישי פורת, במהלך סיקור הפגנת ענק בירושלים של תומכי הרפורמה המשפטית.

מגישת הטלויזיה גאולה אבן תקפה, "הסתה חסרת מעצורים ושיטתית (״ערוצי אל ג׳זירה״) שמציגה את העיתונאים והתקשורת החופשית כאויב – נושאת תוצאות אלימות".

העיתונאי אלמוג בוקר תקף, "האיש הזה שזרק את הבקבוק לעבר מוריה וישי הוא עבריין. היום זה בקבוק זכוכית ולהפגנה הבאה הוא כבר יגיע עם סכין. עבריין ופחדן שחייב לשלם על מה שעשה."

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "ההתנהגות הביריונית והאלימה של קומץ מהמפגינים לא תרתיע אותנו ולא תפגע במחויבות שלנו לצופינו"

עוד נמסר, "אנו מצפים מהמשטרה לחקור במהירות ובנחישות את המקרה ולהביא את העבריינים האלימים לדין, ביודעם שאלימות כלפי עיתונאים בכלל וצוותי חדשות 13 בפרט, כבר הפכה לעניין שבשגרה ממש. זהו מצב בלתי נסבל ובלתי נסלח, שאין להשלים איתו אלא לפעול למגרו".

68 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.