בהצלחה

זה נגמר: אמיר איבגי נוטש את אולפן שישי

תמונה – פייסבוק

אחרי עזיבת שרון גל את ערוץ 13, העיתונאי אמיר איבגי עוזב את 'אולפן שישי' של ערוץ 12 ועובר להגיש תוכנית יומית בערוץ 14. במקביל ימשיך איבגי להגיש את יומן הצהריים של גל"צ.

איבגי, מגיש יומן הצהריים של גל"צ בשנים האחרונות, מצטרף לצוות העיתונאים והמגישים של ערוץ עכשיו 14, ויגיש את הרצועה היומית של השעה 19:00. זאת לאחר בקשתו של הפרשן יעקב ברדוגו לעזוב את התוכנית היומית בערוץ 14 ולהתמקד בפרשנות והגשת שתי תכניות בסוף השבוע.

מערוץ עכשיו 14 נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי הותיק והמוערך אמיר איבגי על הצטרפותו לצוות החדשות המוביל של ערוץ החדשות הטוב בישראל ועם הצמיחה הגבוהה ביותר בשנה האחרונה, ואין לנו ספק שאיבגי, יחד עם שאר מגישי ופרשני הערוץ, יזניקו את הרייטינג לנקודות שיא נוספות״.

https://twitter.com/amirivgi/status/1652930640092753921?s=20

17 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.