זועמת ומטנפת

גלית גוטמן: "החרדים מוצצים לנו את הדם"

תמונה – ערוץ 12

הסתה או ביקורת? מגישת הטלויזיה והדוגמנית גלית גוטמן מתפוצצת בזעם על המגזר החרדי ומכנה אותם מוצצי דם.

במהלך פאנל משותף בערוץ 12 על תקציב המדינה תקפה גוטמן, "כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם".

הקומיקאי מני אסייג תקף וקרא לחרם נגדה, "תשמעו, אני לא חושב שגלית גוטמן אמורה לקום ביום ראשון לעבודה, כאילו כלום לא קרה. היא צריכה להתעורר לבוקר שבו היא מגלה, שיש חרם המוני על כל העסקים/חברות שהיא מפרסמת, עד שהיא מועפת משם לעזאזל! האוטו- אנטישמיים בתוכנו חייבים לשלם מחיר לפחות כמו גוי באירופה שהיה מתבטא כמוהם."

מגיש תוכנית 'הפטריוטים' ינון מגל תקף את המשתתפים בפאנל ששתקו, "לסיכום המצב כרגע במדינת ישראל הוא שדוגמנית, מגישת תכנית קלילה בטלויזיה, שנשואה למליארדר, מעבירה ביקורת (אנטישמית) על כך שהמדינה מתקצבת ב1173 שקלים לומדי תורה. וחוץ מברק סרי האולפן שותק".

שר התקשורת שלמה קרעי הגיב, "בחשכת ימי הביניים, כשגויים אנטישמיים הטיחו ביהודים אמירות כאלו, אמרנו: ככה זה- עשו שונא ליעקב. אבל כאן בישראל? יהודיה? בריש גלי? לא יודע מי זו האישה הזו, אבל האמירות שלה הן פסאודו אנטישמיות, מבישות ולא ראויות לבמה תקשורתית. עם קמצוץ אתיקה עיתונאית, מצופה מערוץ 12 להשעותה לאלתר".

צפו בקטע

155 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.