מספיק?

כלום: זה העונש שקיבלה גלית גוטמן

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

בתום בירור שנערך הבוקר בהנהלת 'קשת', מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן לא תפוטר ולא תושעה, אבל תתנצל שוב על דבריה שאמרה בשידור חי בסוף השבוע כי "החרדים מוצצים לנו את הדם".

חיים אתגר נגד גלית גוטמן: "יש גם קולות אחרים בערוץ 12"

בהודעת קשת נמסר, "לאור חומרת דבריה של גלית גוטמן בתכנית הבוקר ששודרה בשישי, נערך הבוקר בירור בקשת. במהלך הבירור הובהר לגלית כי התבטאויות מן הסוג הזה אינן מקובלות בשום דרך ואופן בגוף השידור. גוטמן, שהתנצלה כבר על הדברים, ביקשה לעשות זאת בשידור ולהבהיר את הדברים גם לצופי התכנית. סוכם שהיא תעשה זאת בפתיחת התכנית הבאה שלה בחמישי הקרוב".

ראש הממשלה נתניהו תקף הבוקר בישיבת הממשלה את ההסתה נגד הציבור החרדי, "ילד חרדי ודתי לא צריך לקבל פחות מילד חילוני. ילד חרדי הוא לא חצי ילד. אף אחד לא צריך לראות את דברי הבלע בטלוויזיה וקריקטורות שהם העתק הדבק מהתעמולה האנטישמית. שום הסתה לא תמנע מאיתנו להעביר את התקציב״

80 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.