יעזור לרייטינג?

התגעגעתם? לוסי אהריש חוזרת לטלוויזיה

תמונה – ערוץ 13

שינוי קיצוני: לאחר שהמגישים איילה חסון ושרון גל עזבו, מגישת הטלויזיה לוסי אהריש חוזרת לערוץ 13 שם תגיש תוכנית פוליטית יומית.

לוסי אהריש ובן זוגה צחי הלוי – אינסטגרם

מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד, "אני שמח לבשר על הצטרפותה של לוסי אהריש לחדשות 13. לוסי תגיש את רצועת 16:00, שעוברת גם היא להפקת חברת החדשות. לוסי עיתונאית מהשורה הראשונה ולאורך השנים הגישה שלל תוכניות, הן ברשת והן בגופי תקשורת אחרים. אין לי ספק שלוסי תוביל את הרצועה במקצועיות ובהצלחה רבה"

מוקדם יותר שיתפה אהריש את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם, על התמודדות הקשה עם הגוף לאחר הלידה, "התחלתי תהליך של שיקום לבטן שלי ולא דרך ניתוח. שנים שאני מסתובבת עם בטן שעברה הרבה טראומות בעקבות שני ניתוחי בטן שעברתי בעבר. והניתוח הקיסרי שעברתי בלידה לא ממש עזר לכל העסק לחזור למקום, שגם ככה לא היה במקום בשום צורה"

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.