מתחזה לפדופיל

אייל גולן מזהיר: "המקרה הזה מבחינתי חמור ביותר"

תמונה – אינסטגרם

על רקע השמועות ברשת על קאמבק אפשרי לגרושתו ואם ילדיו דניאל גרינברג, הזמר הפופולרי אייל גולן פונה לעזרת הציבור ומבקש לדווח על מתחזה שמתכתב בשמו עם קטינות אנונימיות ברשתות החברתיות.

בהודעה שפרסם זעם גולן, "בשבוע האחרון אני מקבל המון פניות מאנשים שמתכתבים עם מתחזה שלי בכל מיני אפליקציות אותו מתחזה שולח הודעות כביכול בשמי שפשוט הזדעזעתי לקרוא אותן. המקרה הזה מבחינתי חמור ביותר".

עוד כתב גולן, " כמו שאתם יודעים יש את הפרופילים הרשמיים בלבד, אני רוצה לבקש ממכם שאל תתנו יד ותנהלו שיחות עם פרופילים פיקטייביים ותדווחו מיד על אותו הפרופיל".

מאייל גולן נמסר בתגובה: "אייל רואה בחומרה רבה את השימוש בשמו למטרות זדוניות ואת הניצול שיש ברשתות החברתיות. אנו קוראים לכל מי שנתקל בפרופיל מזויף לפנות אלינו ולדווח על העמוד. בהזדמנות זו, אייל מבקש לקרוא לכל ההורים לשים לב היכן ילדיהם גולשים ברשתות ועם מי מתכתבים, ותמיד להיות בפיקוח".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.