הסלמה

מתקפה נגד דרוקר: "תבע אותי. אתה שקרן ושרלטן"

תמונה – ערוץ 13

קטטת רשת: מגיש הטלוויזיה רביב דרוקר מגיב במתקפה נגד העיתונאי ומגיש הטלוויזיה אראל סגל שכינה אותו שקרן ושרלטן, "לא למדת את הלקח".

אראל סגל, ינון מגל ושמעון ריקלין

בפוסט שפרסם דרוקר על סערת אלשיך הוא כתב, "שוב נתניהו ואנשיו 'נסערים' מאיזו התבטאות שמוכיחה 'תפירת' תיקים. שוב, זה קשקוש. אלשיך אמר בהגינותו את מה שכל שר מהליכוד אמר אז און ואוף רקורד. אפילו מקורביו של נתניהו אמרו לי את זה: אם יהיה כתב אישום, נתניהו יתפטר. לא היה אחד שחשב אחרת באותם ימים. זו היתה מוסכמה שעליה התבסס כל הדיון הציבורי, אלפי אמירות מזמן אמת אפשר למצוא של אנשים, שאמרו את זה, עיתונאים – גם ימניים – פרשנים, ח"כים, ההנחה הזאת התבססה על בסיס תקדימי העבר ומתוך הנחה שאם שר חייב להתפטר, קל וחומר שראש הממשלה יצטרך להתפטר."

דרוקר הוסיף, "העובדה שזו הייתה גם ההנחה של אלשייך בזמן אמת, לא מוכיחה דבר על איך התנהלה החקירה ומכיוון שאנחנו יודעים היום בדיוק כל שלב איך היא התגלגלה, אנחנו יודעים להגיד שלא היה שלב אחד בו המשטרה ביצעה פעולה חריגה, אקטיבית במיוחד לקדם את החקירה. ההפך. לא פעם הם היו פסיביים, חיכו, פחדו, לא קיבלו אישור לבצע פעולות חקירה בסיסיות. בטח שבטח שאין שום בדל ראייה שהם קיבלו איזושהי הוראה מהמפכ"ל אלשיך. סתם ספין אכזרי ומכוער שתכליתו האחת היא לקעקע את לגיטימיות המשפט שמתנהל.

לסיום תקף דרוקר, "וצריך להגיד שוב מילה על מי הם מפילים את ה'תפירה'? איש שב"כ, ימני, מתנחל, דתי, הכי רחוק מהמאפיה השמאלנית שאפשר, אחד שנתניהו מינה במו ידיו ושנתניהו הבטיח לו הבטחה לא ממש חוקית שבתום תפקידו יהיה מועמד לראש שב"כ"

אראל סגל שיתף את דרוקר ותקף: "דרוקר אתה שקרן ושרלטן ואתה בפאניקה. הכל מתמוטט, הרייטינג ברצפה. פרויקט הדגל צולל למצולות. מובי דיק. ותבע אותי. אתה שקרן ושרלטן ואני יכול להוכיח אמת דיברתי"

רביב דרוקר לא נשאר חייב והגיב לסגל: "פעם שעברה שתבעתי, נשלחו אליי מפקד גלי צה"ל וסגנו, ביקשו והפצירו שארד ממך, שלמדת את הלקח, שתתנצל. למרבה הצער, הסכמתי. התנצלת. לא למדת את הלקח, מעולם לא היית עיתונאי, לעולם לא תהיה, לפחות אתה יכול להתגאות שאתה הראשון והיחיד שראיין את נשיא ארה"ב טראמפ, כשהוא במטוסו בדרך לישראל", לעג דרוקר על סגל שנפל בפח של מתחזה לנשיא טראמפ וראיין אותו בגלי צה"ל.

23 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.