תמיכה באויב?

השחקן אמיר חורי זועם: "ג'נין תחת מתקפה"

תמונה – אינסטגרם אלונה סער

השחקן הערב ישראלי אמיר חורי, האקס של אלונה סער המככב בסדרות "שמים אדומים", "פאודה" ועוד, יוצא למתקפה נגד המבצע הצבאי לחיסול מחבלים ותשתיות טרור בג'נין.

בסטורי שפרסם באיסנטגרם כתב חורי "ג'נין תחת מתקפה" וצירף את הסרטון הקשה בו נראים גופות המחבלים שרועות על הכביש לאחר שירו על לוחמי צה"ל.

האקסית אלונה סער הגיבה במתקפה נגד ליאל אלי ששלחה את חורי לג'נין, "מה זה מוזמן ללכת לגור בג׳נין?! את שולחת בן אדם לחיות בלי אזרחות ישראלית כשהמשפחה שלו כאן מלפני קום המדינה? בגלל שהוא מגלה אמפתיה לבני העם שלו? הכאב של התושבים בגדה המערבית לא בא על חשבון כאב של יהודים תושבי עוטף עזה. אפשר לחמול ולכאוב את הכאב של כולם. ובמיוחד לא להתעליין על אדם שגם ככה מתעליינים עליו מתוקף היותו ערבי. הוא לא אזרח פחות ממך".

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הגיבה במתקפה, "השחקן אמיר חורי מציג לעולם באופן מגמתי רק חצי אמת. אם כבר השחקן מפאודה מספר לעולם ש"ג'נין תחת מתקפה כבדה", אולי היה כדאי לשתף את העולם גם בסיבות: 29 נרצחים שנטבחו ע"י הטרור הפלסטיני מתחילת 2023. 148 פצועים רק ביהודה ושומרון בעקבות הטרור הפלסטיני. אלפי פעולות טרור (מאות בשבוע, עשרות ביום) כשג'נין שנמצאת "תחת מתקפה כבדה" הפכה לעיר המקלט של הרוצחים. הפעילות של צה"ל בג'נין היא כירורגית, היא נועדה להגן על חיי אדם (כולל על החפים מפשע בתוך ג'נין), אין מדינה ריבונית בעולם שהייתה מגיבה בצורה כל כך מדודה וזהירה. חלאס עם חצאי האמיתות אמיר חורי. כשאתה מביא רק חצי אמת זה יותר גרוע משקר".

פעיל ההסברה יוסף חדאד הגיב, "לצערי יש אצלנו צבועים שמזדהים עם הטרור הפלסטיני כמו אמיר חורי הזה, אבל אני מעדיף להתמקד באלה שמזדהים עם המדינה שלנו ופועלים למענה כמו אמיר חורי השוטר גיבור ישראל"

ח'ורי נולד בחיפה למשפחה ערבית-נוצרית. הוא השתתף בעונה השלישית של "החממה" ובעונה השנייה של הסדרה "פאודה" מבית yes. בסרט הוליוודי "שבעה ימים באנטבה", גילם חורי את המחבל הפלסטיני עלי אל-מעאתי, אחד מחוטפי המטוס בדרכו מתל אביב.

בשנה האחרונה שיחק בסדרה "איסט סייד" לצידו של יהודה לוי. וגילם את דמותו של המחבל עימאד מורנייה בסדרה האמריקאית "רוחות ביירות". בנוסף משתתף חורי בסדרת דרמה החדשה 'שמיים אדומים' המשודרת בערוץ 13. שם גילם את עלי אל-מסרי באיתיפדאה השנייה.

https://www.youtube.com/watch?v=TWPlkLBZkgk

19 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.