הרשת זוערת

זעזוע ברשת: כך הגיב העיתונאי על נפילת הלוחם ז"ל

תמונה – אינסטגרם חיילים מחייכים

העיתונאי החרדי ישראל פריי מעורר סערה ברשת בעקבות תגובה פרובוקטיבית וקשה שפרסם לאחר נפילת הלוחם דוד יהודה יצחק ז"ל שנהרג הלילה בחילופי אש עם מחבלים בג'נין.

צילום איתמר כרמון

בפוסט שפרסם הבוקר ברשת כתב פריי, "כן, אני יודע. תקראו לי פרובוקטור ורוקד על הדם, אבל בעידן פשיזם משתולל – צריך להגיד אמת עירומה: בחייו ובמותו, היה החייל דוד יהודה יצחק ז"ל פושע. בחייו כתושב התנחלות גזל, במותו כפולש אלים למחנה פליטים עם תושבים חסרי ישע. 0% תרומה לביטחון המדינה – 100% ברבריות בשירות חזון משיחי."

הראפר ואושיית הרשת הצל הגיב, "למה אני צריך לקבל הודעה מקרוב משפחה של הלוחם אגוז שעוד לא נקבר שכותב לי בדמעות יואב תעשה עם זה משהו.. מה אפשר לעשות חוץ מלהתעצבן? מה הפתרון נגד מה שנראה כמו תנועה ניאו נאצית בתחפושת של יהודים/חרדים. מה עושים איתם למישהו יש רעיון? (בלי תגובות אלימות בבקשה)".

בראיון לקלמן וליברמן בכאן 11: הלוחם י', חברו הטוב של רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל, בן 23 תושב היישוב בית אל שנהרג הלילה בחילופי אש עם מחבלים בג'נין, שפד לו בדמעות וחשף את השיחה האחרונה ביניהם: "שמענו בקשר שלוחם נהרג".

40 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.