צפו

בשידור חי: ברהנו טגניה בעימות עם גיא פלג

תמונה – ערוץ 12

לא שותק: במהלך סיקור חסימת נתיבי איילון על ידי מאות מפגינים שהבעירו מדורות במחאה על הדחת מפקד מחוז ת"א עמי אשד, ביקש כתב חדשות 12 ברהנו טגניה להגיב לעיתונאי גיא פלג שישב באולפן וטען כי ההפגנות בתל אביב לא אלימות ובגלל זה המשטרה לא מפעילה אלימות.

טגניה, "אני חייב להגיד לו משהו, שמעתי אותו אומר מקודם על זה שהמפגינים פה לא אלימים, אני רוצה להגיד לך פלג חברי, תקשיב. כשמדובר בהפגנה של בני העדה האתיופית המשטרה מפעילה כוח מאסיבי גם כשמדובר בהפגנות שהסכימו מראש…. בהפגנות הסוערות של בני העדה האתיופית היה הידברות בין המשטרה ובין המפגינים אבל המשטרה יצאה נחושה באלימות".

טגניה הוסיף וטען, "כאן, המשטרה נוהגת בכפפות משי עם המפגינים, הפגנה ספונטנית צודקת ככל שתהיה היא לא הפגנה חוקית. אבל המשטרה, אתה יודע כמה כוח אחוז היא מפעילה? 20 אולי 30 אחוז מהכוח שלה. אז להשוות בין ההפגנה של בני העדה האתיופית לבים ההפגנה כאן, כאן ההפגנה מנומסת ומתורבת, אני חושב שלא הבנת נכון או לא פענחת נכון את הדין אן איי של המשטרה כשהיא ניגשת להפגנות כאלה ואחרות".

צפו בעימות

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.