צפו במונולוג

עודד בן עמי בפנייה אישית לנתניהו: "עצור את הטירוף"

תמונה – ערוץ 12

בזמן שאלפי מפגיני שמאל נגד הרפורמה המשפטית מציפים את נתב"ג, מגיש הטלוויזיה עודד בן עמי פתח את התוכנית היומית בערוץ 12 עם מסר תקיף לראש הממשלה נתניהו.

נתניהו חיות לע"מ מרק ניימן
נתניהו וחיות (צילום מרק ניימן לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הרשה לי לפנות אליך באופן אישי. אתה בודאיי מצליח לראות את מה שקורה ברחובות את התוהו ובוהו בכל צומת ובכל אתר. את העימותים הקשים עד זוב דם לעיתים בין שוטרים לאזרחים. את הכעס את עוגמת הנפש את השסע העמוק שהולך ומתרחב בכל רגע. יש כמובן גם מי שמרגיש שביעות רצון אחרי שהחוק עבר בקריאה ראשונה".

בן עמי הוסיף, "אבל ראש הממשלה, ברור לך שמתחוללת כאן סערה נוראה שרק הדימיון הרע באמת יבין לאן היא מוליכה את כולנו". הכי קנורא וקורע לב בעיניי, הם ההורים השכולים והיתומים של חללי צה"ל שאתה מכיר טוב אתה אחד מהם, שאומרים שהקורבן שלנו היה לשווא, הפצע הפתוח ממילא שוב מדמם".

לסיום פנה בן עמי לנתניהו, "אתה הרי מבין היטב את המצב ויודע שרק אתה יכול לעצור את ההחלקה המהירה במדרון התלול ולהחזיר את המדינה הזאת לשפיות, לשקט, לשיח מקרב בין השבטים והקבוצות. אם תעשה זאת אני מניח שתרוויח נקודות. תירשם בהיסטוריה כמי שהציל את ישראל מריסוק, כן ממש כך ריסוק. ראש הממשלה עשה מעשה, קח יוזמה, גלה מנהיגות ועצור עכשיו את הטירוף הזה".

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן תקפה את היועמ"שית, "‏תינוקת יושבת באמצע כביש כאמצעי סוראליסטי לחסימת מכוניות, ניידת טיפול נמרץ עומדת במקום כי הכביש חסום ולך תדע מי גוסס שם והאם הספיק להגיע בזמן"

דיסטל הוסיפה ותקפה, "גלי בהראב מיארה עושה בנו ניסוי קליני. מרתיחה את האש מתחת לסיר מהביל גם ככה. משחרת לטרף איש באחיו. משחרת לכאוס ומונעת בגופה אכיפה וסדר. מתבוננת בעיניים אדישות בחברה הישראלית הפצועה להחריד שנמצאת על הקצה. האישה שאמורה לייצג את החוק והסדר מסכנת את כולנו כמעט במזיד. אני לא יודעת מי ימות כאן ראשון, אולי ימני, אולי שמאלני אולי. פוליטיקאי, אולי שוטר, אולי עיתונאי, אולי תינוק שחוסם איזה כביש. אבל בתוך האנרכיה התוססת שהייתה פעם מדינת ישראל דבר אחד ברור: כשישפך פה דם אני אדע למי להפנות את האצבע: היועצת המשפטית לממשלה."

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.